Ο Δημήτρης Κορρές έχει καταφέρει να σχεδιάσει μια διάταξη ανάρτησης που δίνει ελευθερία άρθρωσης μεγαλύτερη από των καλύτερων οχημάτων εκτός δρόμου και κράτημα αντίστοιχο σπορ αυτοκινήτων στην άσφαλτο. Τα ελατήρια, που δεν φαίνονται πουθενά, είναι κρυμμένα πίσω από τα πλαϊνά μαρσπιέ, ενώ η συμπίεση κάθε τροχού μεταφέρεται ως δύναμη έκτασης στον διαγωνίως απέναντι. Ούτε τα αμορτισέρ δεν είναι συμβατικά, αφού λειτουργούν εντελώς διαφορετικά απ’ ότι έχουμε συνηθίσει.
Υπεύθυνος για τον εξωτερικό σχεδιασμό του πρωτότυπου ήταν ο Κωνσταντίνος Μαλανδρίνος, ο οποίος δυστυχώς, το Σάββατο το πρωί άφησε την τελευταία του πνοή σε ένα τραγικό δυστύχημα στα Τρίκαλα.