Site icon NewsIT
09:38 | 10.05.18

Η πγιότητα, τα πίτουρα κι οι… κότες!

Newsit Newsroom

Αν και με τα ριάλιτι, ιδιαίτερα με το «Survivor» κατάφερε να αναρριχηθεί στην κορυφή της τηλεθέασης υπάρχει έντονη δυσαρέσκεια ακόμα και από υψηλούς αξιωματούχους του ΣΚΑΪ για την... πγιότητα ορισμένων προγραμμάτων τους, υποστηρίζοντας ότι έχει αλλοιωθεί το προφίλ του σταθμού.

Βέβαια για να λέμε και του Φαλήρου το δίκιο, είναι λογικό να το… γλεντούν με ανταγωνιστές, όπως με τον ΑΝΤ1, που στην προσπάθειά του να «χτυπήσει» τον ΣΚΑΪ καταλήγει να κάνει προγράμματα όπως το «Game of Love» που με το σλόγκαν του «νομίζετε ότι τα έχετε δει όλα;» αποδεικνύει ότι πράγματι οι τηλεθεατές μπορούν να δουν ακόμα πιο… κάτω, μέχρι τον πάτο! Ωστόσο όπως ανέφερα αρκετοί στον ΣΚΑΪ γνωρίζοντας ότι όλη αυτή η… μόδα των ριάλιτι και κυρίως των trash θα περάσει προσπαθούν να κάνουν αλλαγές και να κερδίσουν τους τηλεθεατές με πιο… κλασσικές συνταγές, όπως την παραγωγή σειρών. Έτσι λοιπόν εδώ και δύο μήνες περίπου κάνουν συνεχώς συναντήσεις με δημιουργούς προκειμένου την επόμενη σεζόν το κανάλι του Φαλήρου να βγάλει μία καθημερινή σειρά.

Από την άλλη όμως αντιμετωπίζουν αρκετά προβλήματα και αντιδράσεις από άλλα στελέχη που εμφανίζονται ικανοποιημένοι που το «ταμείο» της τηλεθέασης γεμίζει, αδιαφορώντας για την… πγιότητα, υποστηρίζοντας ότι το «άνοιγμα στη μυθοπλασία» πρέπει να γίνει με πολύ χαμηλό κόστος. Σύμφωνα μάλιστα με έγκυρες πληροφορίες μου τα ποσά που ακούστηκαν ότι μπορεί να δοθούν για την παραγωγή καθημερινής σειράς έκανε αυτούς που γνωρίζουν καλά την αγορά να ανησυχούν για το αποτέλεσμα που θα βγει… αν βγει… όπως βγει…! Βέβαια η αλήθεια είναι ότι για να έχουν στην κατοχή τους ριάλιτι, όπως το «Survivor», πληρώνουν αδρά την τούρκικη εταιρεία «Acun Medya», οπότε τηρούν το «ακριβοί με τα πίτουρα, φτηνοί με το αλεύρι», αγνοώντας όμως ότι μπορεί να γίνει πράξη το «όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα… τον τρώνε οι κότες», αφού με τα ριάλιτι ο ΣΚΑΪ όχι μόνο δεν αποκτά «βιβλιοθήκη» αλλά όταν οι τηλεθεατές βαρεθούν… τα πίτουρα αισθητικής τότε το κανάλι θα είναι απροετοίμαστο!

Σύμφωνα με τις ίδιες έγκυρες πληροφορίες μου  το PLAN Β που εξετάζουν οι υποστηρικτές της μυθοπλασίας είναι να βγάλουν τουλάχιστον μία εβδομαδιαία σειρά, έτσι για την… ποιότητα, αλλά ακόμα και σε αυτό φαίνεται να αντιδρούν από την τούρκικη εταιρεία παραγωγής, την «Acun Medya», που είναι φανερό ότι θέλει -και καταφέρνει!- να ελέγχει όλο το πρόγραμμα του σταθμού και τι θα βγει στον αέρα και τι όχι…!

Συμπέρασμα; Τις τελικές αποφάσεις θα τις λάβουν τον  Ιούνιο αφού δουν τι… τρύπα αφήνει στο πρόγραμμα της επόμενης σεζόν οι παραγωγές της τούρκικης εταιρείας ώστε να δουν αν αυτό καλυφθεί με κάποια ελληνική σειρά χαμηλού κόστους, βεβαίως βεβαίως…!

Τελευταίες ειδήσεις

Καμπάνες: Γυμναστήριο μετά τις γιορτές… αλλά με τηλε-βάρη και απωθημένα Ο Πανόπουλος και το κόλλημα με το παρελθόν Λιάγκας: πατέντα infotainment με κόπιράιτ OPEN: το πρωτάθλημα ξεκινά κι εκεί… κάνουν προπόνηση! Ο Καράβας με γυαλιά ηλίου και πείραμα «Λιανού» Το κουίζ της επιστροφής έχει σασπένς
Καμπάνα: Μυθοπλασία σε υπερπαραγωγή, 30+ σειρές και… ακόμα μετράμε Voice σε αγώνα δρόμου με τον ΣΚΑΪ να καραδοκεί Ψυχαγωγικές εκπομπές: τα κεφάλια μέσα και τα μανίκια ψηλά ΑΝΤ1 και ινφλουένσερς με σπόνσορινγκ μέιντ ιν Μαρούσι Παρασκήνιο με έντονη λογομαχία σε παραγωγή μυθοπλασίας
Καμπάνα: Σκληρός πόλεμος για την τηλεθέαση Η «Γκουέρνικα» του προγράμματος και τα πανηγύρια Καλημέρα Ελλάδα με Στάθη και Λιβαθυνού και ο αγώνας του Λιάγκα Prime time συμμαχίες και ο ΣΚΑΪ… μόνος του στο ρινγκ μετά τα δεμένα κορδόνια Ανοιχτά σενάρια για το ΟΡΕΝ και τον τηλεοπτικό χάρτη
Exit mobile version