Site icon NewsIT
08:56 | 23.01.18

Survivor 2: Οι τηλεθεατές έφυγαν – Τι τηλεθέαση έκανε το ριάλιτι

Γρηγόρης Μελάς

Έκανε εντυπωσιακή επιστροφή στο τηλεοπτικό τοπίο αλλά όπως φαίνεται δεν ενθουσίασε. Έτσι μετά τα υψηλά ποσοστά τηλεθέασης που σημείωσε στην πρεμιέρα ήρθε η... σεκοντιέρα να ταρακουνήσει τα στελέχη του ΣΚΑΪ υπενθυμίζοντάς τους πως η τηλεόραση δεν μπορεί να μπει στον... αυτόματο πιλότο.

Ενώ λοιπόν το «Survivor» τη Δευτέρα έφερε στο κανάλι του Φαλήρου 45,7% «καθαρό» μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 56,5% στο δυναμικό κοινό, χθες, τη δεύτερη μέρα προβολής του, σημείωσε 27,2% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 36,8% στο δυναμικό κοινό για όλη τη διάρκεια προβολής του.

Βέβαια είναι πολύ νωρίς για να βγάλει κανείς συμπεράσματα αλλά με δεδομένο ότι υπάρχει μεγάλη αποχώρηση τηλεθεατών σε συνδυασμό ότι δεν παίζει ακόμα με… φουλ «σκληρό» ανταγωνισμό απέναντί του είναι λογικό να προϊδεάζει ότι ο δεύτερος κύκλος του ριάλιτι δεν θα σημειώσει την ίδια «σαρωτική πορεία» με τον πρώτο κύκλο.

Κι εδώ που τα λέμε δικαιολογημένα… από πολλές πλευρές καθώς ακόμα και τα «ριάλιτι στοιχεία» φαίνεται να επαναλαμβάνονται…!

Τελευταίες ειδήσεις

Καμπάνα: Μυθοπλασία σε υπερπαραγωγή, 30+ σειρές και… ακόμα μετράμε Voice σε αγώνα δρόμου με τον ΣΚΑΪ να καραδοκεί Ψυχαγωγικές εκπομπές: τα κεφάλια μέσα και τα μανίκια ψηλά ΑΝΤ1 και ινφλουένσερς με σπόνσορινγκ μέιντ ιν Μαρούσι Παρασκήνιο με έντονη λογομαχία σε παραγωγή μυθοπλασίας
Καμπάνα: Σκληρός πόλεμος για την τηλεθέαση Η «Γκουέρνικα» του προγράμματος και τα πανηγύρια Καλημέρα Ελλάδα με Στάθη και Λιβαθυνού και ο αγώνας του Λιάγκα Prime time συμμαχίες και ο ΣΚΑΪ… μόνος του στο ρινγκ μετά τα δεμένα κορδόνια Ανοιχτά σενάρια για το ΟΡΕΝ και τον τηλεοπτικό χάρτη
Exit mobile version