Site icon NewsIT
16:53 | 01.08.22

Τηλεθέαση Ιουλίου: οι τηλεθεατές πάνε διακοπές

Γρηγόρης Μελάς

Αλλαγές στην κατάταξη αλλά και μείωση του τηλεοπτικού κοινού στους εθνικής εμβέλειας σταθμούς γενικού περιεχομένου, αναδεικνύουν οι μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen για τον Ιούλιο.

Περίοδος επαναλήψεων για τους περισσότερους σταθμούς κατά την οποία, μεταξύ άλλων, διακρίνεται και ποια κανάλια έχουν καλή «ταινιοθήκη», καθώς τα περισσότερα προβάλλουν παλαιότερες σειρές τους σε επανάληψη, ενώ σημαντικό ρόλο στη «μάχη» της τηλεθέασης έχουν οι ενημερωτικές εκπομπές που συνεχίζουν να είναι στον αέρα, αλλά με διαφορετικές συνθέσεις.

Σύμφωνα λοιπόν με τα στοιχεία της Nielsen στην κορυφή του γενικού συνόλου τον Ιούλιο βρέθηκε ο ALPHA που μπορεί να έχασε τηλεθεατές, αλλά λιγότερους από τον ΣΚΑΪ που τερμάτισε στη δεύτερη θέση. Μειωμένες ταχύτητες τον περασμένο μήνα σε σχέση με τον προηγούμενο, τον Ιούνιο και για τον ΑΝΤ1 που βρέθηκε στην τρίτη θέση, αλλά αυτός που έχασε τους περισσότερους τηλεθεατές είναι το MEGA που κατέληξε στην τέταρτη θέση. Τηλεθεατές να φεύγουν από τη συχνότητά του είδε και το STAR που ακολουθεί στην πέμπτη θέση, ενώ αντίθετα το ΟΡΕΝ είδε κάποιους να μπαίνουν με αποτέλεσμα να αυξήσει τη δυναμική του. Αυξημένα ποσοστά και για τα κανάλια της δημόσιας τηλεόρασης που φαίνεται ότι τους καλοκαιρινούς μήνες αρκετοί τηλεθεατές αποφασίζουν να δουν… πολλά που δεν είδαν τη σεζόν που πέρασε από τα προγράμματά της.

Αλλαγές στην κατάταξη παρατηρούνται και στο δυναμικό κοινό, αλλά το MEGA παρέμεινε στην κορυφή, την οποία όμως μοιράζεται με τον ALPHA. Στην τρίτη θέση της κατάταξης στους τηλεθεατές ηλικίας 18-54 ετών, τερμάτισε ο ΑΝΤ1 με το STAR να ακολουθεί, ενώ ο ΣΚΑΪ έχασε τους περισσότερους τηλεθεατές, σημειώνοντας πολύ χαμηλό μέσο όρο. Αντίθετα και στο δυναμικό κοινό το ΟΡΕΝ σημείωσε αυξητική πορεία, όπως και τα κανάλια της ΕΡΤ που ολοκληρώνουν την κατάταξη με χαμηλές ταχύτητες.

Στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε την κατάταξη του Ιούλιο, όπως προκύπτει από τους μέσους όρους (πρώτη στήλη) στο γενικό σύνολο, ενώ εντός παρενθέσεων αναφέρονται οι αντίστοιχοί τους τον Ιούνιο. Στη δεύτερη στήλη αναφέρονται οι μέσοι όροι των σταθμών στο δυναμικό κοινό, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen.

tiletheasi ioulios

Αξιοσημείωτο πάντως είναι ότι τον Ιούλιο υπήρξε σημαντική μείωση του τηλεοπτικού κοινού για τους σταθμούς εθνικής εμβέλειας γενικού περιεχομένου που επέλεξαν άλλους τρόπους και μέσα για θέαση.

Το σημαντικό… και ανησυχητικό για τα τηλεοπτικά κανάλια, τα 6 ιδιωτικά και τα 3 της δημόσιας τηλεόρασης, είναι ότι αυτό το ποσοστό -των… εξερχομένων τηλεθεατών- αυξάνεται σεζόν με τη σεζόν… και ένα σημαντικό μέρος του δεν… επιστρέφει σε αυτά μετά τις καλοκαιρινές διακοπές, επιλέγοντας να παραμείνουν σε άλλες τηλεοπτικές… παραλίες…!

Τελευταίες ειδήσεις

Καμπάνες: Γυμναστήριο μετά τις γιορτές… αλλά με τηλε-βάρη και απωθημένα Ο Πανόπουλος και το κόλλημα με το παρελθόν Λιάγκας: πατέντα infotainment με κόπιράιτ OPEN: το πρωτάθλημα ξεκινά κι εκεί… κάνουν προπόνηση! Ο Καράβας με γυαλιά ηλίου και πείραμα «Λιανού» Το κουίζ της επιστροφής έχει σασπένς
Καμπάνα: Μυθοπλασία σε υπερπαραγωγή, 30+ σειρές και… ακόμα μετράμε Voice σε αγώνα δρόμου με τον ΣΚΑΪ να καραδοκεί Ψυχαγωγικές εκπομπές: τα κεφάλια μέσα και τα μανίκια ψηλά ΑΝΤ1 και ινφλουένσερς με σπόνσορινγκ μέιντ ιν Μαρούσι Παρασκήνιο με έντονη λογομαχία σε παραγωγή μυθοπλασίας
Καμπάνα: Σκληρός πόλεμος για την τηλεθέαση Η «Γκουέρνικα» του προγράμματος και τα πανηγύρια Καλημέρα Ελλάδα με Στάθη και Λιβαθυνού και ο αγώνας του Λιάγκα Prime time συμμαχίες και ο ΣΚΑΪ… μόνος του στο ρινγκ μετά τα δεμένα κορδόνια Ανοιχτά σενάρια για το ΟΡΕΝ και τον τηλεοπτικό χάρτη
Exit mobile version