Ολυμπιακός: Σφοδρή "επίθεση" σε Βασιλειάδη και κυβέρνηση για τη συμφωνία με τις "άστεγες" ΠΑΕ!
Ο υφυπουργός Αθλητισμού, Γιώργος Βασιλειάδης και η πλευρά των επτά ομάδων της Superleague που είχαν μείνει χωρίς τηλεοπτικό συμβόλαιο, έφτασαν σε διετή συμφωνία... 17 εκατομμυρίων, με την ΠΑΕ Ολυμπιακός να αντιδρά.