Μεγαλώνει ο κατάλογος των νεκρών από επιπλοκές που προκαλεί στην υγεία ο κορονοϊός. 60 νεκροί συνολικά στο νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης. Κατέληξε μια 33χρονη που διακομίσθηκε το Σάββατο το βράδυ.
Δύσκολα και τα επόμενα 24ωρα αναφορικά με την επιδημιολογική κατάσταση στη χώρα. Μακρινό το ενδεχόμενο για άρση του lockdown την 30η Νοεμβρίου.Τι θα συμβεί με τα σχολεία. Που ενδέχεται να υπάρξουν πιο αυστηρά μέτρα