Λιάγκας κατά ΝΔ και ΚΚΕ για το σύμφωνο συμβίωσης: «Προέρχομαι από τα σπλάχνα της ΝΔ αλλά…»
«Θα ψήφιζα Μητσοτάκη επειδή μου αρέσει το πιο προοδευτικό για τη ΝΔ»! «Το ΚΚΕ είναι ένα ακραίο συντηρητικό κόμμα! Ξέρουμε ότι τα άκρα είναι συντηρητικά και είναι τα ίδια»...