«Φαγωμάρα» στην ΕΡΤ πριν από τις κάλπες για το Διοικητικό Συμβούλιο
Με ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Συντακτών καλεί τους δημοσιογράφους της χώρας που εργάζονται στην ΕΡΤ να πάνε στις κάλπες για την ανάδειξη δύο εργαζομένων στο Διοικητικό Συμβούλιο.