Νέα προγράμματα εθελούσιας εξόδου για 350 εργαζόμενους από τον ΟΤΕ
Προγράμματα οικοιοθελούς αποχώρησης για περίπου 350 εργαζόμενους που βρίσκονται κοντά στη συνταξιοδότηση, ανακοίνωσε ο Όμιλος ΟΤΕ, «στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών που υλοποιεί για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς του, την ανανέωση του ανθρώπινου δυναμικού του και τη δημιουργία ευκαιριών για την απασχόληση νέων ανθρώπων».