400.000 πελάτες της ΔΕΗ περνούν σε θυγατρική η οποία θα πωληθεί σε ιδιώτες!
Τη δημιουργία θυγατρικής εταιρείας στην οποία θα «προσφερθούν» περί τους 400.000 πελάτες της ΔΕΗ και θα διατεθεί προς πώληση σε ιδιώτες ανταγωνιστές προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας, ανακοίνωσε από το βήμα του συνεδρίου του Economist, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, Μανώλης Παναγιωτάκης.