Μήνυμα Παυλόπουλου για τους εταίρους με… φοβικά σύνδρομα εν όψει της Συνόδου Κορυφής
Ηχηρό μήνυμα προς την Ευρωπαϊκή Ένωση εν όψει της Συνόδου Κορυφής της 17ης Μαρτίου έστειλε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Προκόπης Παυλόπουλος, υποδεχόμενος νωρίτερα σήμερα τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας της Αρμενίας, Σερζ Σαρκισιάν (Serzh Sargsyan), στο Προεδρικό Μέγαρο.