Ελλάδα

Γηροκομείο Αθηνών: Καταδικάστηκαν ο πρώην πρόεδρος και μέλη του ΔΣ για απιστία και υπεξαίρεση

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Την ενοχή τριών κατηγορουμένων για την υπόθεση κακοδιαχείρισης του Γηροκομείου Αθηνών αποφάσισε το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων.

Το δικαστήριο καταδίκασε τον πρώην πρόεδρο του Γηροκομείου Αθηνών και δύο πρώην μελών του διοικητικού συμβουλίου μετά από ακροαματική διαδικασία που διήρκησε δύο χρόνια.

Οι τρεις κατηγορούμενοι κρίθηκαν ένοχοι για απιστία και υπεξαίρεση σε βαθμό κακουργήματος, κατά συναυτουργία και κατ’ εξακολούθηση και ζήτησαν να τους αναγνωριστεί το ελαφρυντικό του σύννομου βίου.

Την ενοχή των κατηγορουμένων είχε προτείνει και η εισαγγελέας.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Ο 65χρονος Ιταλός θα ζητήσει να ανοίξουν οι ιατρικοί φάκελοι για τη δολοφονία στο Αίγιο - Βρέθηκε διαλυμένο το κινητό της 54χρονης
«Θα ζητήσουμε να ανοίξει ο ιατρικός φάκελος και των τριών. Από τη στιγμή που γίνεται έλεγχος, πρέπει να γίνει σε όλα» λέει η δικηγόρος του 65χρονου Μαρία Ιατροπούλου
Δολοφονία στο Αίγιο
Πρώην ποδοσφαιριστής «εγκέφαλος» σπείρας που «έσπρωχνε» κοκαΐνη σε κλαμπ – Συνελήφθη αστυνομικός, κατηγορείται ειδικός φρουρός
Σημαντικό ρόλο φέρεται να είχε και μία 28χρονη γυναίκα, η σύντροφός του, η οποία συμμετείχε στην παραλαβή, φύλαξη και προετοιμασία των ουσιών
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ 11