Πέμπτη, 28 Μαρ.
24oC Αθήνα

Γνώρισε τις νέες τάσεις για το αύριο της εστίασης

Γνώρισε τις νέες τάσεις για το αύριο της εστίασης

Απ’ ό,τι φαίνεται, σύντομα ο Anton Ego θα κάνει την πρώτη «incognito» κράτησή του στο εστιατόριο που διαφημίζεται ως η γαστρονομική εμπειρία του μέλλοντος. Θα καθίσει αθόρυβα στο τραπέζι του, περιμένοντας να καταγράψει άνοστες γεύσεις, άτσαλο service, καθυστερημένα πιάτα που κανονικά θα έπρεπε να αχνίζουν, παλιομοδίτικο μενού. Γιατί ο Anton Ego είναι κριτικός που απαιτεί η τελειότητα να φωλιάζει στους γευστικούς του κάλυκες και οι επισκέψεις του στα εστιατόρια να παρομοιάζονται με πολυπολιτισμική εμπειρία.

Αυτός ο απαιτητικός τύπος, ο δισδιάστατος αυστηρός και μονόχνοτος κριτής της ταινίας κινουμένων σχεδίων «Ratatouille», που δακρύζει όμως από συγκίνηση όταν γεύεται το πιο νόστιμο μπριάμ όλου του κόσμου γιατί του θυμίζει τα παιδικά του χρόνια, είναι φυσικά αποκύημα φαντασίας της Walt Disney. Και δεν θα ανασυρόταν από τη μνήμη μας αν ολοένα και πιο έντονα δεν ακουγόταν η επάνοδος της εστίασης σε κανονικούς ρυθμούς και αν, ανεξαρτήτως πανδημίας, δεν μας απασχολούσαν τα εφόδια που θα χρειαστούν οι άνθρωποί του για να αντεπεξέλθουν στις τάσεις που θα διαμορφώσουν την επόμενη δεκαετία.

Με πυξίδα ένα δυναμικό μέλλον

Οι γνώσεις και οι δεξιότητες των επαγγελματιών του HoReCa είναι η καλύτερη εγγύηση για ένα δυναμικό μέλλον. Κάποιες από αυτές ήταν και θα παραμείνουν ψηλά στη λίστα προτεραιοτήτων για κάθε επαγγελματία που δραστηριοποιείται στην εστίαση: η δυνατότητα επίλυσης προβλημάτων σε συνθήκες πίεσης, η υπομονή και η ψυχραιμία, η ευελιξία και η δυνατότητα multi-tasking, οι επικοινωνιακές δεξιότητες.

Όμως η εμπειρία της πανδημίας, σε συνδυασμό με τα τεχνολογικά εργαλεία και την ψηφιακή επανάσταση, βάζουν στην εξίσωση και άλλες παραμέτρους. Οι θαμώνες είναι πιο ευαισθητοποιημένοι από πριν σε ζητήματα διασφάλισης της υγείας τους, αλλά και στον περιβαλλοντικό αντίκτυπο που έχουν οι επιλογές τους. Έχουν μάθει να κάνουν κρατήσεις και να παραγγέλνουν με νέους τρόπους, με τη βοήθεια της τεχνολογίας που κάνει τη ζωή τους ευκολότερη. Απαιτούν δε, σε ολοένα μεγαλύτερο βαθμό, εμπειρίες εξόδου και γαστρονομίας που να ξεχωρίζουν.

Όμως και οι νέες δυνατότητες που διαμορφώνονται για τα εστιατόρια έχουν ενδιαφέρον. Η εξάπλωση του φαινομένου των «ghost kitchens» επιτρέπει στους επιχειρηματίες του κλάδου -ιδιαίτερα τους νέους- τον πειραματισμό πριν κάνουν μια μεγαλύτερη επένδυση. Πολλές από τις λειτουργίες μιας κουζίνας μπορούν να οργανωθούν και να αυτοματοποιηθούν με τη βοήθεια τεχνολογικών εργαλείων. Τέλος, οι άνθρωποι της εστίασης ανακαλύπτουν δημιουργικούς τρόπους να έρθουν κοντά με τους πελάτες τους και να «βρουν» το κοινό τους, με τη βοήθεια του digital marketing, χτίζοντας την εμπειρία ενός εστιατορίου πολύ πριν ο απαιτητικός Anton Ego καθίσει στο τραπέζι!

HoReCa Empowered

Καθώς οι επαγγελματίες του χώρου καλούνται να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα, η Coca-  Cola Τρία Έψιλον υλοποιεί το HoReCa Empowered, το Νο1 πρόγραμμα δωρεάν εκπαιδεύσεων για τους επαγγελματίες και τους επιχειρηματίες του κλάδου. Με την αξιοποίηση της εμπειρίας του Youth Empowered, του προγράμματος δωρεάν ενίσχυσης απασχολησιμότητας νέων που υλοποιεί από το 2017, τα εργαλεία που προσφέρει το HoReCa Empoweredείναι βασισμένα στα ευρήματα έρευνας του kariera.gr για τις δεξιότητες που απαιτούνται για την εύρεση εργασίας σήμερα.

Η παρακολούθηση των digital sessions στην πλατφόρμα είναι δωρεάν και πολύτιμη, αντλώντας από τη σημαντική τεχνογνωσία ανθρώπων με μεγάλη εμπειρία στον χώρο της εστίασης. Όπως αναφέρει η Μαριέττα Πίσκα, HRBPartner and Head of L&D στον όμιλο Ξενοδοχείων H Hotels Collection, που μοιράζεται την πολύτιμη εμπειρία της σε ένα από τα Sessions: «Συμμετέχουμε ενεργά και ενισχύουμε κάθε ουσιαστική δράση που συμβάλει στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων και στη βελτίωση του ξενοδοχειακού κλάδου, επενδύοντας στη γνώση. Στόχος μας μέσα από το πρόγραμμα είναι ανοίγοντας 10 θέσεις εργασίας στα ξενοδοχεία του ομίλου H Hotels Collection στη Ρόδο, να στελεχώσουμε θέσεις Service, Bar & Υποδοχής με καταρτισμένους υποψήφιους».

Κάποιες από τις θεματικές που αναπτύσσονται και σχετίζονται με τον κλάδο της εστίασης είναι οι ακόλουθες:

  • Οι Τάσεις στον Κλάδο HοReCA για το 2022
  • Διεκδίκησε Ανοιχτές Θέσεις Εργασίας σε Συνεργαζόμενες Επιχειρήσεις HoReCa
  • HoReCa Trends: Όλα Όσα Αναζητά η Αγορά Σήμερα
  • HoReCa CV Clinic Workshop: Το Δικό σου Βιογραφικό θα Πέρναγε
  • Rock the Menu: Απογείωσε το Μενού σου
  • F&B Management & Cost Control: Ανέβασε το Επίπεδο Οργάνωσης της Επιχείρησής σου
  • Μύθοι και Αλήθειες γύρω από το Customer Service
  • Ο Σύγχρονος Ρόλος ενός Barista
  • Mixology: Μυστικά και Συνδυασμοί για τα πιο Γευστικά Night Cocktails
  • Lets Go Digital! Αξιοποίησε Διαδικτυακές Πλατφόρμες για να Ενισχύσεις την Επιχείρησή σου! 

Πλούσιο περιεχόμενο και περισσότερες πληροφορίες για τα σεμινάρια του προγράμματος  θα βρείτε στην πλατφόρμα Empowered.

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις