Ελλάδα

Η απεργία των φορτηγατζήδων έληξε.Τώρα;

Οι ιδιοκτήτες φορτηγών δεν βρίσκονται πλέον στο δρόμο για να διαμαρτυρηθούν.  Η κυβέρνηση κέρδισε την μάχη των

μπλόκων ενεργοποιώντας ρυθμίσεις εξπρές που θα τους έστελναν ακόμα και στη φυλακή.

Τώρα οι 28.000 ιδιοκτήτες φορτηγών πρέπει να  κοιτάξουν στα μάτια το αύριο και να δημιουργήσουν εταιρείες στις οποίες θα χρησιμοποιήσουν τα 33.000 φορτηγά που υπάρχουν.

Εύκολη υπόθεση η δημιουργία κάποιας εταιρείας θα σκεφτούν οι περισσότεροι. Τίποτα δεν απέχει από την πραγματικότητα περισσότερο από αυτό. Η πλειοψηφία των ιδιοκτητών φορτηγών είναι άνθρωποι που διαθέτουν ένα όλο και όλο τέτοιο περιουσιακό στοιχείο. Οι περισσότεροι από αυτούς είναι χρεωμένοι σε διάφορους προμηθευτές  τους (συνεργεία κλπ) καθώς τα πενιχρά εισοδήματα τους, ίσα που έφθαναν  για να ζήσουν τις οικογένειες τους.

Τώρα έτσι χρεωμένοι θα πρέπει να βρουν κεφάλαιο (για έξοδα κίνησης κλπ.) να βάλουν στο εταιρικό σχήμα και μετά να περιμένουν τα κέρδη στο τέλος του έτους από το μέρισμα που τους αναλογεί.  Αναρωτιέμαι ποιός από όλους εμάς χωρίς να διαθέτει αρκετά χρήματα στην άκρη θα μπορούσε να περιμένει έναν ολόκληρο χρόνο για να εισπράξει χρήματα. Ακόμα θυμάμαι ιδιοκτήτη φορτηγού όταν του είπα αφελώς «ενωθείτε και δημιουργήστε εταιρίες» να μου απαντά «Τι να ενώσουμε. Τα χρέη μας ;»

Η αλήθεια είναι πως το συγκεκριμένο νομοσχέδιο δεν έδωσε τίποτα σε αυτούς τους ανθρώπους και έδωσε τα πάντα στους ισχυρούς. Τους έδωσε τη δυνατότητα να δημιουργήσουν εταιρίες «κολοσσούς» χωρίς να πληρώσουν τεράστια χρηματικά ποσά για την απόκτηση αδειών. Άρα τους έκανε σε μια νύχτα πιο ανταγωνιστικούς  από εκείνους που αγόρασαν την άδεια δίνοντας μια περιουσία. 

Το επόμενο επεισόδιο στην «ανταγωνιστική» μεταφορά θα είναι να πέσουν οι τιμές. Όχι όμως με στόχο την πραγματική ανταγωνιστικότητα αλλά για να βγούν οι «μικροί» από την αγορά.

 Μόλις αυτοί βγουν από την μέση τότε οι δυνατοί παίχτες θα κρατούν το παιχνίδι της μεταφοράς και θα ρυθμίζουν τις τιμές οι οποίες όπως συνήθως συμβαίνει στην Ελλάδα θα πάρουν τον ανήφορο.

Οι μόνοι που πιθανόν θα  γλιτώσουν είναι εκείνοι που ήδη διαθέτουν εταιρείες. Ιδιοκτήτες δηλαδή με 7-8 φορτηγά που έχουν συγκεκριμένα πελατολόγια και έτοιμη υποδομή.  
 
Από αύριο Γ. Τζωρτζάτος και Μ. Χρυσοχοίδης θα ξεκινήσουν συζητήσεις ώστε να βρεθεί πλατφόρμα που θα δώσει ελπίδες στους μεταφορείς για ανάπτυξη, και όχι για αφανισμό.

Από εδώ και πέρα θα φανεί πραγματικά αν η κυβέρνηση έπραξε ότι έπραξε επειδή ήταν υποχρεωμένη λόγω μνημονίου η απλά  έδωσε “γη και ύδωρ” στις μεγάλες εταιρίες που έρχονται στην χώρα μας για να επενδύσουν.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Καιρός αύριο: Ισχυροί άνεμοι έως 7 μποφόρ στο Αιγαίο – Στους 33 βαθμούς η θερμοκρασία
Η θερμοκρασία θα φτάσει στα ηπειρωτικά, τα νησιά του Ιονίου και την Κρήτη τους 30 με 32 και τοπικά στα ηπειρωτικά τους 33 βαθμούς, ενώ στις Κυκλάδες και τις Σποράδες δεν θα ξεπεράσει τους 29 βαθμούς Κελσίου
Καιρός
Πλήθος κόσμου σε νέες συγκεντρώσεις για τα Τέμπη στη Θεσσαλονίκη - «Δεν θέλουμε επαφές με τους δολοφόνους των παιδιών μας»
Στην Αθήνα η συγκέντρωση αναμένεται να ξεκινήσεις στις 19:00 στο Σύνταγμα, ενώ στη Θεσσαλονίκη έχει ήδη ξεκινήσει η συγκέντρωση στην Πλατεία της ΧΑΝΘ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ
Ανανεώθηκε πριν 13 λεπτά
14
Δρακόντεια μέτρα ασφαλείας στη Θεσσαλονίκη για τη ΔΕΘ - Ξεκίνησαν οι συγκεντρώσεις στο κέντρο
Για τις 7 μ.μ. υπάρχει διαδικτυακό κάλεσμα στον Λευκό Πύργο για τον «Προσωπικό Αριθμό και την παράνομη μετανάστευση» - Την ίδια ώρα στην Πλατεία της ΧΑΝΘ θα συγκεντρωθούν συγγενείς θυμάτων των Τεμπών
Μέτρα ασφαλείας εν όψει της ομιλίας του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην 89η ΔΕΘ
Ανανεώθηκε πριν 1 ώρα
30