Ελλάδα

Οικονομική ανακαίνιση: Θέματα και συμβουλές για τον φαρμακοποιό

Η Ελλάδα έχει τα περισσότερα φαρμακεία ανά κατοίκους σε όλη την Ευρώπη. Τα δεδομένα στον κλάδο των φαρμακείων αλλάζουν συνεχώς και παρά την κρίση ο καθένας πρέπει να διακρίνει και να συνεισφέρει στην εξέλιξη του επαγγέλματος.

Η επιτυχής προσαρμογή του φαρμακοποιού στις απαιτήσεις και τις τάσεις της εποχής οδηγεί σε ένα μέλλον με θετικές εξελίξεις για τον ίδιο. Κατά πόσο όμως το περιβάλλον και η ατμόσφαιρα του φαρμακείου επηρεάζουν τα συναισθήματα και τις επιλογές του αγοραστικού κοινού; Πώς είναι δυνατόν ο φαρμακοποιός στο χαμηλότερο δυνατό κόστος να επιτύχει την επιθυμητή υψηλής ποιότητας ανακαίνιση;

Είναι γεγονός πως η αισθητική και η λειτουργικότητα των χώρων προτρέπουν περισσότερους περαστικούς να εισέρθουν στο φαρμακείο και να προχωρήσουν σε αγορές. Η ανακαίνιση φαρμακείου δίνει αξία στον χώρο αλλά και στον άνθρωπο. Η Innovo Constructions, έχοντας στο ενεργητικό της πολλά ελκυστικά, πρωτότυπα και εργονομικά σχεδιασμένα φαρμακεία, θέλει να ενθαρρύνει τον φαρμακοποιό για μια οικονομική ανακαίνιση. Οι συμβουλές της εταιρείας, που παρουσιάζονται παρακάτω, επιστούν την προσοχή του επιστήμονα σε συγκεκριμένα θέματα και στην επίλυσή τους ώστε με το μικρότερο δυνατό κόστος να φτάσει σε ένα αποτέλεσμα αντάξιο των προσδοκιών του:

  • Η επιλογή της κατάλληλης εταιρείας – συνεργάτη είναι αναγκαίο να εμπνέει ασφάλεια και εμπιστοσύνη στον φαρμακοποιό. Η εταιρεία συνδυάζει τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του φαρμακοποιού με τις γνώσεις, την εμπειρία και την φαντασία για μια μοναδική και πρωτότυπη λύση. Μια ολοκληρωμένη μελέτη, με αναλυτικά σχέδια και φωτορεαλιστικές εικόνες, κάνουν σαφή την ιδέα – πρόταση, ενώ τυχόν ενστάσεις και μετατροπές προλαβαίνουν να απαντηθούν σε σχεδιαστικό επίπεδο. Η τελική κοστολόγηση γίνεται στο σύνολο της μελέτης και της εφαρμογής της, οπότε έτσι υπάρχει οικονομικός έλεγχος.

  • Η τήρηση χρονοδιαγράμματος κατά την κατασκευή φαρμακείου και ο κατάλληλος συντονισμός των συνεργείων βοηθάει στην αποφυγή περιττών εργασιών και λαθών που κοστίζουν, όπως πχ κατασκευή μια εντυπωσιακής ψευδοροφής και μετά αφαίρεση μέρους της για τις οδεύσεις του κλιματισμού και αερισμού γιατί δεν είχε προβλεφθεί από την αρχή.
  • Ο κατάλληλος φωτισμός είναι ανάγκη κοινωνική και λειτουργική. Το τεχνητό φως τονίζει τους χώρους που περιβάλλουν τον πελάτη και τον βοηθάει να αντιληφθεί καλύτερα τα χρώματα, τα υλικά και τα σημεία προβολής με απώτερο σκοπό την καλύτερη προώθηση των προϊόντων. Η φιλόξενη και άνετη ατμόσφαιρα ξεκουράζει τον πελάτη προτρέποντάς τον να παρατείνει την διαμονή του για αγορές.

  • Ο εξοπλισμός του φαρμακείου πρέπει να είναι πρακτικός, εργονομικός, ποιοτικός, να τηρεί τις προδιαγραφές και να καλύπτει όλες τις ανάγκες για τις οποίες προορίζεται. Στη περίπτωση μερικής ανακαίνισης είναι σημαντικό να δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στην προμήθεια επίπλων και εξοπλισμού που να ταιριάζουν στον χώρο, τόσο διαστασιολογικά όσο και αισθητικά. Η επιλογή και η παραγγελία ποιοτικών υλικών στις σωστές ποσότητες οδηγεί στη μη άσκοπη σπατάλη χρημάτων.
  • Οι σύγχρονες τάσεις της αγοράς εισάγουν τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα του φαρμακείου που πρέπει να ενισχύεται από τις δομές και τον εξοπλισμό του χώρου. Πάγκοι εξυπηρέτησης διαμορφωμένοι για την άνετη και διακριτική εξυπηρέτηση των πελατών, θέσεις ανάπαυσης και μέτρησης της πίεσης, ενίσχυση της αυτοεξυπηρέτησης του κοινού ενισχύουν την πιστότητα και εμπιστοσύνη του καταναλωτή στο πρόσωπο του φαρμακοποιού. Ένα ελκυστικό και λειτουργικό φαρμακοπωλείο δείχνει ότι ο φαρμακοποιός νοιάζεται για τον χώρο του άρα ενδιαφέρεται και για τους συμπολίτες του.

Η εφαρμογή τεχνικών merchandising προσφέρουν ανανέωση και αναβάθμιση του φαρμακείου. Η οπτική επικοινωνία του πελάτη ενισχύεται υιοθετώντας εφαρμογές που στοχεύουν στην κατάλληλη προβολή των προϊόντων για να πουληθούν. Η ταξινομημένη τοποθέτηση των προϊόντων, οι ειδικές σημάνσεις, η τοποθέτηση γραφιστικών στοιχείων για τον γρήγορα προσανατολισμό των πελατών, μια εντυπωσιακή βιτρίνα, αποτελούν πρακτικές που τραβούν τα βλέμματα και προδιαθέτουν θετικά το αγοραστικό κοινό. Ο συνδυασμός του merchandising με το marketing του φαρμακείου μπορεί να οδηγήσει τις πωλήσεις στο απόγειό τους.

Η Innovo Constructions αποτελεί δύναμη στην μελέτη, ανακαίνιση και κατασκευή φαρμακείου με λύσεις οικονομικές και λειτουργικές πραγματοποιώντας με αποφασιστικότητα και σύνεση τα οράματα των πελατών της. Ενισχύει στην άμεση προσωπική επαφή και επικοινωνία του φαρμακοποιού με τον πελάτη, κάθε στιγμή της ημέρας. Ολοκληρώνει έναν ξεχωριστό σχεδιασμό που αντανακλά το σύγχρονο ύφος της εποχής.

Innovo Constructions

Τα γραφεία μας βρίσκονται στον Άγιο Δημήτριο στην Αθήνα. Στη διεύθυνση Γράμμου 67.
Τηλέφωνο:2109717925 φαξ:2109717926
Το γραφείο μας λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00 έως 17:00
Για περισσότερες πληροφορίες: www.innovo.gr www.innovomedical.gr και innovopharmacy.gr 

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Εισαγγελική παρέμβαση για το drone show της Adidas με φόντο την Ακρόπολη
Ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών έδωσε εντολή για τη διενέργεια της έρευνας, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν έχουν τελεστεί διάφορες παραβάσεις του νόμου περί αρχαιοτήτων και άλλες αξιόποινες πράξεις
Το σόου στην Ακρόπολη
28