Ελλάδα

ΣΤΑΣΥ: Κανένα θέμα ασφάλειας στο Μετρό – Ξεκινά το μεγαλύτερο έργο αναβάθμισης επιδομής

Δεν τίθεται κανένα θέμα ασφάλειας στο Μετρό ξεκαθαρίζει στην απάντησή της η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ για το δημοσίευμα της εφημερίδας «Τα Νέα» σήμερα Παρασκευή (8.11.24), σύμφωνα με το οποίο υπάρχουν ρωγμές και φθορές στις ράγες εδώ και τρία χρόνια.

Η ΣΤΑΣΥ απορρίπτει τα όσα αναφέρονται στο δημοσίευμα, δηλώνοντας κατηγορηματικά, πως τη λειτουργία του Μετρό διέπουν τα πλέον σύγχρονα συστήματα ασφάλειας και πως η συντήρηση του δικτύου (επιδομή και τροχαίο υλικό) γίνεται σύμφωνα με τα εγχειρίδια προληπτικής και επιδιορθωτικής συντήρησης και τους προβλεπόμενους διεθνώς κανόνες, που εφαρμόζονται από την έναρξη λειτουργίας του Μετρό.

Ταυτόχρονα τονίζει πως ξεκινά το μεγαλύτερο έργο αναβάθμισης επιδομής που έχει εκτελεστεί στο Μετρό, με την προκήρυξη των δύο σχετικών διαγωνισμών αλλαγής σιδηροτροχιάς, ύψους 8 εκατ. ευρώ.

Ειδικότερα με ανακοίνωση της αναφορικά με την προκήρυξη των διαγωνισμών αλλαγής σιδηροτροχιάς στο Μετρό, διευκρινίζει, ότι:

Ξεκινά το μεγαλύτερο έργο αναβάθμισης επιδομής που έχει εκτελεστεί στο Μετρό, με την προκήρυξη των δύο σχετικών διαγωνισμών αλλαγής σιδηροτροχιάς, ύψους 8 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για το έργο αλλαγής 32 χλμ. σιδηροτροχιάς του δικτύου των Γραμμών 2 και 3 του Μετρό και αποτελεί μέρος του συνολικού, εν εξελίξει σχεδίου αναβάθμισης του Μετρό 25 χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας του.

Όπως αναφέρεται και στην σχετική προκήρυξη, που έχει δημοσιεύσει η ΣΤΑΣΥ, η εταιρεία κρίνει αναγκαία την εκτέλεση του έργου πριν την εξάντληση του ορίου ζωής του εξοπλισμού, που κατασκευαστικά προσδιορίζεται στα 30 χρόνια. Τα αποτελέσματα των επαναλαμβανόμενων ανά τακτά διαστήματα – και όχι μόνο προ 3ετίας – μετρήσεων ορίων φθορών, είναι εντός των προβλεπόμενων ορίων. Καταδεικνύουν δε, την ανάγκη σταδιακής αντικατάστασης, ώστε να διατηρηθούν τα υψηλά επίπεδα ασφαλούς εκτέλεσης μεταφορικού έργου.

Το έργο αφορά σε αλλαγή σιδηροτροχιάς σε συγκεκριμένα σημεία (καμπύλες) του δικτύου, όπου και σημειώνεται η μεγαλύτερη καταπόνηση κατά την εκτέλεση καθημερινού και αδιάλειπτου μεταφορικού έργου.

Τα δρομολόγια εκτελούνται σύμφωνα με το χειμερινό πρόγραμμα δρομολογίων, που είναι σε ισχύ, χωρίς να έχουν επηρεαστεί οι συχνότητες αυτών και να προκαλούνται καθυστερήσεις.

Η ΣΤΑΣΥ, απαντώντας στα ερωτήματα που εγείρει το δημοσίευμα για την ασφάλεια στο δίκτυο του Μετρό, απορρίπτει τους εν λόγω ισχυρισμούς, δηλώνοντας κατηγορηματικά, πως τη λειτουργία του Μετρό διέπουν τα πλέον σύγχρονα συστήματα ασφάλειας και πως η συντήρηση του δικτύου (επιδομή και τροχαίο υλικό) γίνεται σύμφωνα με τα εγχειρίδια προληπτικής και επιδιορθωτικής συντήρησης και τους προβλεπόμενους διεθνώς κανόνες, που εφαρμόζονται από την έναρξη λειτουργίας του Μετρό.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Ο Γολγοθάς των πυρόπληκτων στη Κερατέα μετά τις καταστροφικές φωτιές – «Είμαι 11 μέρες χωρίς ρεύμα»
Χωρίς ρεύμα, με καμένα σπίτια και ζώα, οι πυρόπληκτοι της χώρας προσπαθούν να σταθούν ξανά στα πόδια τους, αντιμετωπίζοντας τεράστιες δυσκολίες στην καθημερινότητά τους
Η κυρία Αργυρώ Πάλλα ζει χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα εδώ και 11 μέρες 2
Γεωργιάδης: «Το ΕΣΥ δεν καταρρέει» – Πρώτη στην ΕΕ σε ανεκπλήρωτες ιατρικές ανάγκες η Ελλάδα δείχνει η Eurostat
Ο υπουργός Υγείας τονίζει ότι τα στοιχεία είναι ίδια από το 2016, «είμαστε πάντα τελευταίοι», του χρόνου στη δημοσκόπηση της Eurostat «θα είμαστε πολύ καλύτερα» - Η ιστορία του δισεκατομμυριούχου σε κέντρο υγείας ελληνικού νησιού
Άδωνις Γεωργιάδης
8