Ελλάδα

Β. Ανδρικόπουλος: Συνεργασία yoda.gr και caremarket.gr προς όφελος του καταναλωτή

Η πρώτη μεγάλη συμφωνία στον χώρο των αμιγώς ηλεκτρονικών σουπερμάρκετ έλαβε χώρα στις αρχές Ιουλίου. Ο Βασίλης Ανδρικόπουλος, μέτοχος και Αντιπρόεδρος Δ.Σ του Yoda.gr, αναφέρεται στην συνεργασία και το νέο σχήμα caremarket.gr -yoda.gr.

Η πρώτη μεγάλη συμφωνία στον χώρο των αμιγώς ηλεκτρονικών σουπερμάρκετ έλαβε χώρα στις αρχές Ιουλίου, σηματοδοτώντας νέες εξελίξεις στην αγορά, η οποία στην Ελλάδα βαίνει προοδευτικά αυξανόμενη, όπως κατέγραψε με πρόσφατα στοιχεία η υπηρεσία eRetail Audit της Convert Group. Ο Βασίλης Ανδρικόπουλος, μέτοχος και Αντιπρόεδρος Δ.Σ του Yoda.gr, αναφέρεται στην συνεργασία και το νέο σχήμα caremarket.gr -yoda.gr.

Τον Ιούλιο ανακοινώθηκε η νέα συνεργασία του Yoda.gr και του Caremarket.gr. Πως και πότε προέκυψε αυτή η συνεργασία;

Η συνεργασία επισφραγίστηκε μετά από ένα διάστημα τριών μηνών στη διάρκεια των οποίων πραγματοποιήθηκαν συζητήσεις για την διαμόρφωση του νέου σχήματος της εταιρείας. Με την συνένωση των δύο μερών προσδοκούμε να διεκδικήσουμε σημαντικό μερίδιο αγοράς, ενδυναμώνοντας παράλληλα την ελληνική online grocery αγορά, σε μια στρατηγική κίνηση να επιχειρήσουμε να αναδιανείμουμε την πίτα. Και σε αυτή την περίπτωση, η επικοινωνίας μας με τους ανθρώπους του caremarket απέδωσε.

Ποια είναι τα σημεία εκείνα που αναζητούσατε στον νέο σας εταίρο και τι σας οδήγησε σε αυτή την απόφαση;

Γνωρίζαμε πολύ καλά ότι το yoda.gr είχε τα δικά του ξεχωριστά χαρακτηριστικά και αντίστοιχα το caremarket διατηρούσε τα δικά του. Ζητούμενο για εμάς, ήταν το στοιχείο της συμπληρωματικότητας, πως δηλαδή θα οδηγηθούμε στην καλύτερη επιλογή εταίρου για να μας τροφοδοτήσει με νέα δυναμικά στοιχεία τα οποία θα λειτουργούσαν προς όφελος του καταναλωτή. Η μεγάλη εμπειρία του caremarket, μιας και μιλάμε για έναν παίκτη που εισήλθε από τους πρώτους στην αγορά των ηλεκτρονικών supermarket, το μεγάλο κωδικολόγιο και το επίσης σημαντικό μέγεθος σε επίπεδο πελατολογίου, στάθηκαν ισχυρά κίνητρα για να προχωρήσουμε πλέον από κοινού σε νέα βάση. Συγκεκριμένα, η συγχώνευση αυτή εκφράζεται με 9.000 και πλέον κωδικούς προϊόντων, υπερδιπλάσιο σε μέγεθος από αυτό που διαχειριζόμασταν στο yoda.gr, και επιπλέον τριπλάσιο τζίρο συνολικά. Στα ποσοτικά δεδομένα συνυπολογίσαμε την αναγνωρισιμότητα του brand και την αφοσίωση των πελατών που επιδεικνύουν όλα αυτά τα χρόνια, γεγονός που ενίσχυσε ακόμη περισσότερο την απόφασή μας να ενώσουμε τα χέρια μας με τον caremarket.

Πώς καταλήξατε σε αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο για τη λειτουργία του νέου σχήματος της yoda.gr;

Για την νέα οργάνωση και λειτουργία του νέου σχήματος επιλέξαμε να προχωρήσουμε στην συγχώνευση των δύο εταιρειών, με την πλειοψηφία του ελέγχου των μετοχών από το yoda.gr. Αυτή η επιχειρηματική κίνηση, έχει για εμάς μεγάλη αξία, ακριβώς γιατί σε πολύ γρήγορο χρόνο αναπτυσσόμαστε ποικιλοτρόπως, μπορώντας έτσι πιο αποτελεσματικά να διεκδικήσουμε μεγαλύτερο μερίδιο ισχύος στην online αγορά των supermarket. Στη νέα εταιρεία που δημιουργείται, την πλειοψηφία των μετοχών διατηρεί το yoda.gr με ποσοστό 80%, και το 20% αντιπροσωπεύει τους μετόχους μειοψηφίας του caremarket. Στη βάση αυτού του μοντέλου, αποκτούμε σημαντικό κεφάλαιο, διευρύνουμε το δίκτυό μας με εντονότερη κάλυψη, και συνδέουμε υπηρεσίες και δραστηριότητες που δημιουργούν υπεραξία στην εταιρεία και τελικά στον καταναλωτή.

Τι πρόκειται να ακολουθήσει στο άμεσο μέλλον, μέχρι την πλήρη ενσωμάτωση των δύο εταιρειών στο νέο σχήμα;

Αρχικά, προβλέπεται η διατήρηση και των δύο site στη σημερινή τους μορφή χωρίς καμία αλλαγή, τα οποία και θα λειτουργούν αυτόνομα. Αυτό φυσικά αφορά μόνο ένα μεταβατικό διάστημα, μέχρι την ενοποίηση των δύο εταιρειών σε ένα κεντρικό site- αυτό του caremarket- στους επόμενους μήνες. Επόμενο εξαιρετικά σημαντικό βήμα, είναι ο καθορισμός των διαδικασιών μας σε σχέση με την οργάνωση των κέντρων αποθήκευσης και διανομής, για τον έλεγχο και διαχείριση της τροφοδοσίας. Θα πρέπει να πούμε ότι μετά το πέρας της ενοποίησης των δύο εταιρειών, το management του νέου σχήματος αναλαμβάνει το yoda.gr. Σε όλη τη διαδρομή ανανέωσης και μετεξέλιξης του νέου σχήματος, διατηρήσαμε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα και των δύο εταιρειών για να προσφέρουμε άριστη αγοραστική εμπειρία.

Ποιοι είναι οι στόχοι και οι προτεραιότητες της εταιρείας από εδώ και στο εξής;

Αυτό που θέλουμε να πετύχουμε είναι ,κυρίως, η παρουσία μας να συνεισφέρει στην ανάπτυξη συνολικά της αγοράς των ηλεκτρονικών σουπερμάρκετ φέρνοντας περισσότερους καταναλωτές σε αυτήν. Παράλληλα, να αξιοποιήσουμε την δυναμική αυτή για να καταστούμε ο κορυφαίος παίκτης στην αγορά των αμιγώς ηλεκτρονικών σουπερμάρκετ και ο δεύτερος μεγαλύτερος συνολικά, με μερίδιο αγοράς 25%. Η αγορά αναπτύσσεται χαρακτηριστικά, και ο χρόνος που επιλέγουμε να εισέλθουμε δυναμικά με νέο σχήμα, είναι στρατηγικής σημασίας για εμάς.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Βίντεο ντοκουμέντο με διπλή επίθεση σε βάρος ηλικιωμένης στην Καλλιθέα - Την έριξε κάτω και της άρπαξε την αλυσίδα
Ο άνδρας πρώτα λήστεψε και έριξε κάτω τη γυναίκα, και μέσα σε ένα λεπτό επέστρεψε στο σημείο, όσο εκείνη βρισκόταν ακόμη κάτω, και της πήρε την αλυσίδα που φορούσε στο λαιμό
Καλλιθέα
22χρονος έπαθε μόλυνση μετά από κατανάλωση σούσι στην Θεσσαλονίκη - Πρόκειται για την πρώτη που σημειώνεται στην Ελλάδα
Οι ιστολογικές εξετάσεις που ακολούθησαν αποκάλυψαν την παρουσία παρασίτου του γένους Anisakis, γνωστού για τις δηλητηριάσεις που προκαλεί μετά από κατανάλωση ωμού ή ανεπαρκώς μαγειρεμένου ψαριού
Σούσι
Πλημμύρισαν τα βόρεια και κεντρικά Τζουμέρκα λόγω της κακοκαιρίας - Το φαινόμενο «orographic lifting» που «έπνιξε» την βορειοδυτική Ελλάδα
Υπερχείλισε και ο ποταμός Άραχθος, δημιουργώντας «ποτάμια» και «καταρράκτες» στα ορεινά χωριά, καθιστώντας τις μετακινήσεις των πολιτών δύσκολες έως ανέφικτες
Τζουμέρκα