Παρασκευή, 19 Απρ.
17oC Αθήνα

The Office με 1.164 κυβάκια – Ο Κέβιν μπορεί να χύσει το τσίλι του πάνω στη γραμματεία

The Office με 1.164 κυβάκια – Ο Κέβιν μπορεί να χύσει το τσίλι του πάνω στη γραμματεία
ΑΠΕ - ΜΠΕ

Οι φανατικοί οπαδοί της τηλεοπτικής σειράς The Office μπορούν να πανηγυρίσουν! Μπορούν τώρα να την αναπαριστούν με 1.164 κυβάκια της γνωστής δανέζικης φίρμας παιχνιδιών.

Το σετ από τη διάσημη τηλεοπτική σειρά The Office έχει πλάτος πάνω από 30,5 εκατοστά, περιλαμβάνει μίνι εκδοχές κάποιων από τα πιο εμβληματικά σκηνικά μεταξύ των οποίων τη γραμματεία, τα γραφεία των Jim και Dwight και το γραφείο των Phyllis και Stanley.

Υπάρχει η δυνατότητα να αποσπαστεί το γραφείο του Michael ώστε να είναι αυθύπαρκτο. Με τα πολλά αξεσουάρ που προσφέρονται δίνεται η δυνατότητα αναδημιουργίας γεγονότων που συνέβησαν στα γραφεία της εταιρείας Dunder Mifflin Paper Company: Ο Κέβιν μπορεί να χύσει το τσίλι του πάνω στη γραμματεία, το συρραπτικό του Dwight να βρεθεί μέσα σε ζελέ φρούτων, ο Michael να φιλοξενεί πολλά μίτινγκ στο δωμάτιο συνεδριάσεων και η ομάδα μπορεί να διαβάσει το διαβόητο σενάριο «Threat Level Midnight» του Michael.

Η απίστευτη αναπαράσταση που διατίθεται συνοδεύεται από 15 μικροσκοπικές φιγούρες κάποιων από τους πλέον αγαπημένους χαρακτήρες της σειράς, όπως των Michael Scott και Dwight Schrute· υπάρχει ακόμη και η φιγούρα της Garbage, της γάτας της Angela. Δώδεκα φιγούρων το κεφάλι μπορεί να περιστραφεί, δείχνοντας διαφορετικές εκφράσεις προσώπου. Οι φανατικοί θαυμαστές θα παρατηρήσουν ωστόσο ότι λείπει ένας χαρακτήρας και αυτός είναι ο Andy. Η δανέζικη εταιρεία φρόντισε να σχολιάσει την απουσία του με ανάρτηση στο Twitter, λέγοντας ότι «Λείπει, βελτιώνοντας …τις δεξιότητές του ως μάνατζερ».

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη LEGO The Office (@legotheoffice)

 

Δημιουργός του σετ είναι ο Jaijai Lewis, ο οποίος άρχισε να εργάζεται σε αυτή την ιδέα από το 2014. Με το που υπέβαλε το τρίτο του σχέδιο το 2020 στη Lego Ideas, η απήχησή του εξαπλώθηκε σαν φωτιά: μέσα σε δύο μήνες, η σελίδα του πρότζεκτ συγκέντρωσε 10.000 υποστηρικτές. 

πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Κόσμος Τελευταίες ειδήσεις