Πρώτον, φαίνεται πως «κλείδωσε» η σύμπραξη των δύο ευρωπαϊκών ενεργειακών κολοσσών, της ιταλικής Eni με την γαλλική Total στο τεμάχιο «8» της κυπριακής ΑΟΖ, ενώ φαίνεται να «ψήνεται» το ίδιο μοντέλο σύμπραξης – συνεργασίας και σε άλλα τεμάχια που έχουν αδειοδοτηθεί για τις εταιρείες, αυτές, όπως το «3» όπου η Eni τον περασμένο Φεβρουάριο παρεμποδίστηκε δυναμικά από το να προβεί σε γεώτρηση από το τουρκικό πολεμικό ναυτικό.
Δείτε και διαβάστε αναλυτικό ρεπορτάζ στο newsit.com.cy
