Τρίτη, 23 Απρ.
21oC Αθήνα

Πέντε τραγουδιστές που λάνσαραν τα δικά τους brands καλλυντικών

νέα κοπέλα σε φυτά με έντονο μακιγιάζ

Είτε μέσω συνεργασιών με τρίτα brands καλλυντικών, είτε απλώς αποκαλύπτοντας την καθημερινή ρουτίνα περιποίησής τους, οι celebrities διαδραματίζουν σπουδαίο ρόλο στη διαμόρφωση των τάσεων στα καλλυντικά τα τελευταία χρόνια.

Και ενώ οι επιλογές στα brands καλλυντικών ήδη φάνταζαν ατελείωτες, ένα τεράστιο κύμα από celebrities ήρθε να ταράξει τα νερά της παγκόσμιας βιομηχανίας της ομορφιάς. Από την ενυδάτωση και την προστασία από την ηλιακή ακτινοβολία, μέχρι το make up και τα lip glosses, οι επιλογές σε καλλυντικά με την υπογραφή ορισμένων celebrities παγκόσμιου βεληνεκούς, όσο πάνε και πληθαίνουν, δημιουργώντας νέο ανταγωνισμό σε εδραιωμένα brands καλλυντικών της Δύσης, αλλά και ανερχόμενα brands της K-Beauty.

Και κάπως έτσι, διασημότητες όπως η Rihanna και η Selena Gomez κατάφεραν να εισέλθουν δυναμικά στο χώρο της ομορφιάς, κατακτώντας επάξια πρωταγωνιστικές θέσεις παρά το γεγονός ότι ο ανταγωνισμός περιλάμβανε μεγαθήρια με ιστορία πολλών δεκαετιών στην παραγωγή και πώληση καλλυντικών προϊόντων. Συλλέξαμε μερικά από τα πλέον αξιοσημείωτα brands καλλυντικών που έχουν δημιουργηθεί από τραγουδιστές τα τελευταία έτη και σας τα παρουσιάζουμε!

Fenty Beauty, τα βραβευμένα καλλυντικά της Rihanna

Εκτός από πολυβραβευμένη και ιδιαίτερα δημοφιλής ως τραγουδίστρια, η Robyn Rihanna Fenty είναι το πρόσωπο πίσω από το brand καλλυντικών Fenty Beauty, το οποίο κυκλοφόρησε το 2017 και έχει, έκτοτε, επαναπροσδιορίσει τα δεδομένα στον τομέα της ομορφιάς. Τα Fenty Beauty ανήκουν εξ ημισείας στη δισεκατομμυριούχο από τη νησιωτική χώρα των Μπαρμπέιντος και τον όμιλο LVMH, στην ιδιοκτησία του οποίου βρίσκονται μερικά από τα πλέον αναγνωρίσιμα πολυτελή brands καλλυντικών και όχι μόνο, όπως η Louis Vuitton, η Fendi και η Dior. Η έμφαση των Fenty Beauty στην κουλτούρα συμπερίληψης σηματοδότησε μία σπουδαία αλλαγή στο κατεστημένο της βιομηχανίας της ομορφιάς, με το λανσάρισμα καλλυντικών για ανθρώπους ανεξαρτήτως φυλής και χρωματικού τόνου να ανεβάζει κατά πολύ τον πήχη, ακόμα και για εδραιωμένα brands καλλυντικών.

Οι διθυραμβικές κριτικές για τα Rare Beauty της Selena Gomez

Με έναυσμα τον ομώνυμο τρίτο δίσκο της, Rare, η ιδιαίτερα επιτυχημένη τραγουδίστρια, ηθοποιός και παραγωγός Selena Gomez ήταν επίσης μία από τις πρώτες καλλιτέχνιδες που μεταπήδησαν στο χώρο των καλλυντικών προϊόντων. Δε δίστασε, μάλιστα, να χρησιμοποιήσει ορισμένες από τις προσωπικές ηθικές αξίες της στη στρατηγική branding των καλλυντικών, με χαρακτηριστικά παραδείγματα τη χρήση vegan συστατικών, την εξάλειψη των μη ρεαλιστικών προτύπων και τη δωρεά μέρους των εσόδων σε οργανισμούς που εστιάζουν στην ανθρώπινη ψυχική υγεία. Το σήμα κατατεθέν του brand, όμως, δεν είναι άλλο από τη συσκευασία των καλλυντικών, η οποία είναι φιλική προς άτομα που αντιμετωπίζουν χρόνια αρθρίτιδα, μεταξύ των οποίων και η ίδια η δημιουργός τους, που πάσχει από λύκο.

Το επιτυχημένο rebranding των Haus Labs της Lady Gaga

Τι πιο ευφυές για ένα άτομο με τεράστια επιρροή στο παγκόσμιο κοινό του, από το να μετουσιώσει το προσωπικό του στυλ σε μία σειρά από ευφάνταστα προϊόντα καλλωπισμού; Γνωστή για τις εκκεντρικές εμφανίσεις των πρώτων ετών της καριέρας της, αλλά και για το αστείρευτο ταλέντο της στο τραγούδι, τη στιχουργική και την υποκριτική, η Lady Gaga είναι τεράστια υπέρμαχος της ανθρώπινης αυτοπεποίθησης και αυτοέκφρασης, πράγμα το οποίο αποπνέει ξεκάθαρα η σειρά καλλυντικών Haus Labs. Η είσοδος της Νεοϋορκέζας σούπερ σταρ στον τομέα των καλλυντικών, έχει ακριβώς τον ίδιο στόχο με την εξίσου δυναμική της παρουσία στο διεθνές καλλιτεχνικό στερέωμα: να πειραματιστεί με τις δυνατότητές της, να αποτελέσει πηγή έμπνευσης για τους θαυμαστές της και να σπάσει τα όρια της συμβατικότητας στην εξωτερική εμφάνιση. Το πρόσφατο rebranding, μάλιστα, έκανε πράξη τη δέσμευση της Gaga για αντικατάσταση κάθε βλαβερής ουσίας με επιλογές υγιείς για την υγεία και ασφαλείς για το περιβάλλον.

Τα Pleasing του Harry Styles διαλύουν τα φυλετικά στερεότυπα

Τα Pleasing απευθύνονται σε κάθε άνθρωπο που νιώθει άνετα να τα χρησιμοποιήσει, ανεξαρτήτως φύλου και ηλικίας. Η δημιουργία καλλυντικών ήταν κάτι που πάντα εξίταρε τον Βρετανό Harry Styles, που δηλώνει ενθουσιασμένος για την επένδυσή του σε μία σειρά προϊόντων ικανών να κάνουν τους ανθρώπους χαρούμενους. Δεν ήθελε να δημιουργήσει καλλυντικά που θα δώσουν μία ψεύτικη εικόνα σε εκείνους που τα χρησιμοποιούν. Προτίμησε, αντ’ αυτού, μία σειρά προϊόντων που θα αναδείξει την ξεχωριστή τους ομορφιά. Η ιδέα του πρώην μέλους των One Direction μάλλον βρήκε αντίκρυσμα στην πληθώρα θαυμαστών του, μιας και τα καλλυντικά έγιναν sold out μερικές μόλις στιγμές μετά το λανσάρισμά τους.

Τα Treslúce Beauty της Becky G αποτίνουν φόρο τιμής στην κουλτούρα της Λατινικής Αμερικής

Αν ένα πράγμα κάνει περήφανη την Becky G, τότε αυτό είναι η μεξικανική καταγωγή της. Γεννημένη και μεγαλωμένη στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ, η τραγουδίστρια δε δίστασε ποτέ να μιλήσει ανοιχτά για την αγάπη που τρέφει για την κουλτούρα με την οποία γαλουχήθηκε. Κουλτούρα η οποία δεν παύει να την εμπνέει, τόσο στη μουσική της, που έχει ιδιαίτερη απήχηση σε ισπανόφωνες και μη χώρες, όσο και στο νεοσύστατο brand καλλυντικών της. Τα Treslúce Beauty αποτελούν εορτασμό της κουλτούρας των Λατίνων, αλλά και δείγμα ευγνωμοσύνης στις παλαιότερες γενιές της οικογένειας της δημιουργού τους.

Lifestyle Τελευταίες ειδήσεις