Επιχειρήσεις

Επένδυση των ΚΤΕΛ: Αντίστροφα μετρά ο χρόνος μεταφοράς του κεντρικού σταθμού στον Ελαιώνα

Στην τελική ευθεία μπαίνει το έργο μεταφοράς του κεντρικού σταθμού των ΚΤΕΛ από τον Κηφισό στον Ελαιώνα, ο προϋπολογισμός του οποίου υπολογίζεται ότι θα κυμανθεί κοντά στα 140 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για έργο που έχει χαραχτεί εδώ και δεκαετίες, ωστόσο μέχρι σήμερα παρέμενε στα χαρτιά. Πρόθεση τώρα, του Υπουργείου Υποδομών είναι να προκηρύξει το διαγωνισμό το προσεχές διάστημα, γι’ αυτό και στην παρούσα φάση χαράσσει τους όρους της διαδικασίας.

Σύγχρονος φουτουριστικός σταθμός

Ο νέος σταθμός υπεραστικών λεωφορείων στον Ελαιώνα, θα αποτελεί ένα σύγχρονο κτίριο που εκτός από τα ΚΤΕΛ θα παρέχει συμπληρωματικές υπηρεσίες.  Κάτω από την ίδια στέγη θα στεγαστούν  ο σταθμός υπεραστικών λεωφορείων ΚΤΕΛ του Κηφισού και ο σταθμός που λειτουργεί επί της οδού Λιοσίων. 

Ακολουθώντας τα πρότυπα σύγχρονων μεγαλουπόλεων του κόσμου, ο νέος σταθμός θα περιλαμβάνει επίσης χώρους μικτής χρήσης, δηλαδή εστίασης, μικρά εμπορικά καταστήματα, τράπεζα, καθώς και χώρους για πολιτιστικές εκδηλώσεις, αλλά και μικρή ξενοδοχειακή μονάδα, ενώ στον περιβάλλοντα χώρο θα επικρατεί το πράσινο.  

Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, ο Κεντρικός  Σταθμός Υπεραστικών Λεωφορείων (ΚΣΑΥΛΕ) Ελαιώνα, αφορά σε μία έκταση  69 στρεμμάτων η οποία θα αποτελέσει σημαντικό συγκοινωνιακό κόμβο που θα εξυπηρετεί σε ετήσια βάση 15 εκατ. επιβάτες, δηλαδή περί τους 40 χιλιάδες επιβάτες ανά ημέρα. Εκτός από λεωφορεία και ταξί, η προσβασιμότητα στον νέο σταθμό θα γίνεται με τη Γραμμή 3 του Μετρό.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Έπεσαν υπογραφές για Chevron – HELLENiQ Energy: Αρχίζουν οι έρευνες για υδρογονάνθρακες στα 4 «οικόπεδα» Κρήτης και Πελοποννήσου
Η επιτροπή αξιολόγησης της ΕΔΕΥΕΠ ολοκλήρωσε την αξιολόγηση και τις διαπραγματεύσεις με τον operator του σχήματος, τον πολυεθνικό κολοσσό Chevron, και εισηγήθηκε στον κ. Παπασταύρου την κατακύρωση του διεθνούς διαγωνισμού
Πετρελαιοφόρο της Chevron 26
Μάργαρης (ΑΔΜΗΕ): Χρειάζεται πολιτική στήριξη για την ανάπτυξη των δικτύων και των συστημάτων αποθήκευσης
Χωρίς την υποστήριξη από τις τοπικές κοινωνίες και τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης, η ενεργειακή μετάβαση δεν μπορεί να συνεχιστεί, ξεκαθάρισε ο κ. Μάργαρης
Ο Ιωάννης Μάργαρης