weather-icon °C AΘΗΝΑ
,

OPEN με άρωμα EPSILON

OPEN με άρωμα EPSILON | Newsit.gr

Χθες όμως, την Πέμπτη 25 Οκτωβρίου το κανάλι ξεκίνησε τις περισσότερες από τις εκπομπές του, τουλάχιστον αυτές που μπορούσαν να βγουν και δεν αντιμετωπίζουν ακόμα «τεχνικά προβλήματα».

Κατερίνα Καινούργιου, Νίκος Μουτσινάς, Αθηναΐς Νέγκα, «Πρίγκιπας της φωτιάς» και «Project Runaway» παρατάχθηκαν στο πρόγραμμα και έδωσαν τη «μάχη» της τηλεθέασης για τον καινούργιο τηλεοπτικό σταθμό. Κι αν αναρωτιέστε πώς τα πήγαν η απάντηση έρχεται από το ραβασάκι της Nielsen όπου ενδεικτικά να αναφέρω ότι την Τρίτη 23 Οκτωβρίου το EPSILON όλη την ημέρα σημείωσε 5,3% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 6,8% στο δυναμικό κοινό.

Μετά την αλλαγή του σε OPEN, την πρώτη μέρα με… full πρόγραμμα δεν κατάφερε να φουλάρει από τηλεθεατές αφού σημείωσε 5,3% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 6,3% στο δυναμικό κοινό. Όπως φαίνεται λοιπόν το OPEN δεν έχει καταφέρει με τις αλλαγές και τις επιλογές του να πείσει, τουλάχιστον προς το παρόν, καινούργιους τηλεθεατές πως ο νέος τηλεοπτικός σταθμός είναι… beyond tv που υποστηρίζουν στο σλόγκαν τους. Και μάλλον δεν είναι… κοντόφθαλμοι οι τηλεθεατές επειδή δεν βλέπουν… beyond, αλλά επειδή το «άρωμα» που μέχρι τώρα αναδεικνύεται από τη συχνότητα του σταθμού είναι σε επιδόσεις EPSILON αλλά ακόμα πιο… παλιό στο μεγαλύτερο μέρος της αισθητικής του θυμίζοντας σε πολλά την τηλεόραση περασμένων δεκαετιών…!

 

 

 

ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΕΛΑΣ
#TAGS MM