weather-icon °C AΘΗΝΑ

Τηλεθέαση: Τα αποτελέσματα της σεζόν – Οι νικητές και οι χαμένοι

Τηλεθέαση: Τα αποτελέσματα της σεζόν – Οι νικητές και οι χαμένοι | Newsit.gr

Παραδοσιακά και… επίσημα όμως η κάθε σεζόν είναι από τον Σεπτέμβριο έως και τον Ιούνιο του επόμενου έτους και τους δύο καλοκαιρινούς μήνες, Ιούλιο και Αύγουστο, οι τηλεοπτικοί σταθμοί… ψιλοκατεβάζουν ρολά στο πρόγραμμά τους μεταδίδοντας εκτός από τα δελτία ειδήσεων λίγες ενημερωτικές και ψυχαγωγικές εκπομπές.

Με το τέλος της σεζόν λοιπόν βγαίνουν… τα τεφτέρια και όλοι κοιτούν τις επιδόσεις τους στη «μάχη» της τηλεθέασης με αποτέλεσμα κάποιοι… να κλαίνε και κάποιοι… να ελπίζουν!

Πώς ήταν λοιπόν η σεζόν που ολοκληρώθηκε; Τι τηλεθεάσεις σημείωσε ο κάθε τηλεοπτικός σταθμός από τον Σεπτέμβριο του 2018 έως και τον Ιούνιο του 2019; Ποιος σημείωσε την υψηλότερη τηλεθέαση; Ποιοι επίσης είδαν τη φετινή σεζόν λιγότερα… έσοδα στο «ταμείο» της τηλεθέασης και ποιοι… έχασαν; Οι απαντήσεις στους πίνακες που ακολουθούν με τα στοιχεία της Nielsen όπου αποτυπώνονται οι μέσοι όροι των τηλεοπτικών σταθμών τη σεζόν που πέρασε ενώ αναφέρονται και οι επιδόσεις τους την περυσινή σεζόν, δηλαδή από τον Σεπτέμβριο του 2017 έως και τον Ιούνιο του 2018.

Όσο λοιπόν αφορά την τηλεθέαση στο γενικό σύνολο πληθυσμού νικητής αναδεικνύεται ο ΣΚΑΪ που διατήρησε και αυτή τη σεζόν την πρωτιά αλλά με μείωση των ποσοστών του σε σχέση με την περυσινή, ενώ ανοδική πορεία σημείωσαν ALPHA, ΑΝΤ1 και STAR. Στα ίδια επίπεδα κινήθηκε το OPEN που μπορεί να άλλαξε επωνυμία και πρόγραμμα αλλά όπως φαίνεται οι επιλογές του δεν έκαναν τη διαφορά σε σχέση με το EPSILON που υπήρχε στη συχνότητά του την περυσινή σεζόν.

Αξιοσημείωτο μάλιστα είναι ότι το OPEN βρίσκεται μία θέση παρακάτω από το MEGA που δεν κατάφερε να ολοκληρώσει τη σεζόν αφού του έριξαν «μαύρο» αλλά με τις  επαναλήψεις τους μήνες που ήταν στον αέρα κατάφερε να είναι… beyond OPEN! Τώρα για την ΕΡΤ… τι να πούμε; Η εκάστοτε διοίκηση της κρατικής τηλεόρασης συνεχίζει να καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να κρατήσει τους τηλεθεατές μακριά από τις συχνότητές της με αποτέλεσμα να χάνονται εκπομπές και προγράμματα που αξίζει να παρακολουθήσουμε! Πώς είναι η παροιμία; «Κοντά στα ξερά καίγονται και τα χλωρά» και για αυτό οι τηλεθεατές δικαιολογημένα δεν… καίγονται να την παρακολουθήσουν.

Αναλυτικά λοιπόν στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε τους μέσους όρους τηλεθέασης στο γενικό σύνολο για τη φετινή σεζόν (Σεπτέμβριος 2018-Ιούνιος 2019) ενώ στη διπλανή στήλη αναφέρονται οι αντίστοιχοι μέσοι όροι τους την περυσινή σεζόν (Σεπτέμβριος 2017 – Ιούνιος 2018) για να έχετε ολοκληρωμένη εικόνα!  

Εκτός όμως από το γενικό σύνολο τα επιτελεία των τηλεοπτικών σταθμών δίνουν ιδιαίτερη σημασία και στην πορεία τους στο δυναμικό κοινό, δηλαδή τους τηλεθεατές ηλικίας 18 έως 54 ετών. Στο εν λόγω κοινό λοιπόν σύμφωνα με τα στοιχεία τηλεθέασης της Nielsen η κατάταξη αλλάζει με τον ALPHA να βρίσκεται στην κορυφή έχοντας σημειώσει άνοδο σε σχέση με την περυσινή σεζόν ενώ ακολουθούν το STAR κι ο ΑΝΤ1, που επίσης σημείωσαν άνοδο σε σχέση με την προηγούμενη σεζόν. Απώλειες στο δυναμικό κοινό είχε ο ΣΚΑΪ ενώ το πολύπαθο MEGA κατάφερνε και με τις επαναλήψεις να σημειώνει υψηλότερα ποσοστά από το OPEN που όμως, έχει σημαντική άνοδο από το παρελθόν του ως EPSILON. Εντάξει… για την ΕΡΤ… τα είπαμε… μην τα ξαναλέμε!

Αναλυτικά λοιπόν στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε τους μέσους όρους των τηλεοπτικών σταθμών στο δυναμικό κοινό για τη σεζόν που ολοκληρώθηκε ενώ στη διπλανή στήλη αναφέρονται οι μέσοι όροι τους την περυσινή σεζόν.

Τέλος αξίζει να αναφέρω ότι την επόμενη σεζόν θα υπάρχει ένας ακόμα «παίκτης» καθώς επίσημα πλέον θα εκπέμπει το έκτο αδειούχο κανάλι, το ONE, του επιχειρηματία Βαγγέλη Μαρινάκη με αποτέλεσμα να έχει ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον το από πού… και πόσο μερίδιο της τηλεθέασης θα αποσπάσει ο καινούργιος τηλεοπτικός σταθμός…!

ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΕΛΑΣ
#TAGS MM