weather-icon °C AΘΗΝΑ
,

Το «ταμείο» της τηλεθέασης – Πώς μοιράστηκαν τα «ιμάτια» του MEGA

Το «ταμείο» της τηλεθέασης – Πώς μοιράστηκαν τα «ιμάτια» του MEGA | Newsit.gr

Και ενώ το MEGA δεν είναι πια εδώ έχει ενδιαφέρον να δούμε πού πήγαν οι «πιστοί του ακόλουθοι», οι τηλεθεατές που παρακολουθούσαν το πρόγραμμά του μέχρι τη στιγμή που έπεσε το «μαύρο» στη συχνότητά του.

Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι τον Οκτώβριο που το MEGA ήταν ακόμα στην «πρίζα» είχε αποσπάσει σημαντικό -για τα χωρίς live πρόγραμμα δεδομένα του- μερίδιο τηλεθέασης, σημειώνοντας 6,3% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 8,4% στο δυναμικό κοινό, παραμένοντας στην πέμπτη θέση της κατάταξης.

Πού πήγαν λοιπόν τα ποσοστά του, οι τηλεθεατές του και πώς μοιράστηκαν τα «ιμάτιά» του; Όπως φαίνεται από τις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen ο κερδισμένος είναι ο ALPHA που πλέον «απειλεί» τον ΣΚΑΪ, ο οποίος σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα δεν σημείωσε καμία διαφορά στις επιδόσεις του στην κούρσα της τηλεθέασης. Μέρος των «ιματίων» του MEGA φαίνεται να απέσπασαν και ΑΝΤ1 και STAR, ενώ αντίθετα το OPEN εξακολουθεί να μην έχει κάνει… άνοιγμα στο τηλεοπτικό κοινό, παραμένοντας στα ίδια ποσοστά τηλεθέασης που σημείωνε και όταν στη συχνότητά του έβγαινε το σήμα –και το πρόγραμμα- του EPSILON και να απειλείται πλέον από την ΕΡΤ1.

Στον παρακάτω πίνακα λοιπόν μπορείτε να δείτε τους μέσους όρους των τηλεοπτικών σταθμών στο γενικό σύνολο και στο δυναμικό κοινό (τηλεθεατές ηλικίας 18 έως 54 ετών) που έχουν προκύψει από τις μετρήσεις της Nielsen για τον Νοέμβριο ενώ εντός παρένθεσης αναφέρονται οι αντίστοιχοι μέσοι όροι τους τον προηγούμενο μήνα, τον Οκτώβριο.

Όπως φαίνεται λοιπόν στον παραπάνω πίνακα στην κατάταξη βάσει «δυναμικού κοινού» ο ALPHA με τη… βοήθεια από το MEGA άνοιξε ακόμα περισσότερο την «ψαλίδα» με τον ΣΚΑΪ εδραιώνοντας τη θέση του στην κορυφή. Ακολούθως και το STAR που βρέθηκε στη δεύτερη θέση ενώ ακόμα και ο ΑΝΤ1 πλησίασε το κανάλι του Φαλήρου που είναι σαφές ότι… κούρασε με τις ίδιες επιλογές του.

ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΕΛΑΣ
#TAGS MM