Οικονομία

Έκαναν την Ερμού … λαϊκή

Σε αυτή την κινητοποίηση δεν έκλεισε ο δρόμος και κανείς πολίτης δεν διαμαρτυρήθηκε

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οι παραγωγοί που πουλάνε τα προϊόντα τους στις λαϊκές αγορές διαμαρτύρονται για την τοποθέτηση ταμειακών μηχανών και κατέβηκαν για διαμαρτυρία στο κέντρο της Αθήνας, έξω από το υπουργείο Οικονομικών.

Αντίθετα με τους μεταφορείς δεν έκλεισαν δρόμους, δεν ταλαιπώρησαν κανέναν. Το αντίθετο, έστησαν πάγκους στην Ερμού και άρχισαν να χαρίσουν τα προϊόντα τους περαστικούς…

Αύριο οι παραγωγοί πραγματοποιούν απεργία και δεν θα βρίσκονται στις λαϊκές που όμως δεν θα παραμείνουν κλειστές καθώς θα δουλεύουν κανονικά οι έμποροι πωλητές.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Οικονομία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Οικονομία: Περισσότερα άρθρα