Επιχειρήσεις

COSMOTE GROW YOUR BUSINESS – Go Abroad: Το νέο ταξίδι των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στις διεθνείς αγορές

Ημερίδες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη - Ένα ταξίδι γνώσης για την εξωστρέφεια

Με γνώμονα τη στήριξη και την ενδυνάμωση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, η COSMOTE TELEKOM εγκαινίασε έναν νέο κύκλο δωρεάν ημερίδων στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο του προγράμματος COSMOTE GROW YOUR BUSINESS – Go Abroad. Στόχος της πρωτοβουλίας είναι να προσφέρει στις ΜμΕ και στους ελεύθερους επαγγελματίες τα απαραίτητα εφόδια, τη γνώση και τα εργαλεία ώστε να κάνουν με αυτοπεποίθηση τα πρώτα τους βήματα στις αγορές του εξωτερικού.

Όπως τόνισε ο κ. Θάνος Φαλάγγας, Διευθυντής B2B Marketing, CRM & Channel Management Ομίλου ΟΤΕ, «με το νέο κύκλο του COSMOTE GROW YOUR BUSINESS και τη δράση “Go Abroad”, δίνουμε στις ΜμΕ τη γνώση και τα εφόδια να κινηθούν με αυτοπεποίθηση σε διεθνείς αγορές, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνολογίας. Παραμένουμε σταθερά στο πλευρό τους, προσφέροντας εκπαίδευση, καθοδήγηση και καινοτόμες λύσεις που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητά τους».

Οι δύο ημερίδες του προγράμματος πραγματοποιήθηκαν στις 7 Νοεμβρίου 2025 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και στις 12 Νοεμβρίου 2025 στο Porto Palace Hotel στη Θεσσαλονίκη. Εκεί, εκατοντάδες επιχειρηματίες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που συνοδεύουν την είσοδο σε ξένες αγορές, αλλά και να αποκτήσουν πρακτική γνώση για τον σχεδιασμό μιας επιτυχημένης εξαγωγικής στρατηγικής.

Κατά τη διάρκεια των ημερίδων, οι συμμετέχοντες εστίασαν στα πρώτα βήματα της εξαγωγικής δραστηριότητας, κατανοώντας σε βάθος τα οφέλη, τις προκλήσεις και τις βασικές αρχές έρευνας αγοράς. Παράλληλα, είχαν την ευκαιρία να μάθουν πώς να σχεδιάζουν ένα αποτελεσματικό διεθνές πλάνο μάρκετινγκ, να κατανοήσουν τις στρατηγικές για την προσέλκυση διεθνών πελατών και να επιλέξουν τα κατάλληλα κανάλια πώλησης – είτε πρόκειται για ηλεκτρονικά καταστήματα είτε για διεθνή marketplaces.

cosmote

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στον ρόλο της τεχνολογίας ως καταλύτη ανάπτυξης. Οι συμμετέχοντες ανακάλυψαν πώς λύσεις όπως το cloud, η τεχνητή νοημοσύνη, τα big data και η κυβερνοασφάλεια μπορούν να συμβάλουν ουσιαστικά στην εξωστρέφεια και την αύξηση της ανταγωνιστικότητας. Επιπλέον, ενημερώθηκαν για τις αρχές διαφάνειας και ασφάλειας, αλλά και για πρακτικούς τρόπους ενίσχυσης της εμπιστοσύνης στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Μέσα από την παρουσίαση σύγχρονων ψηφιακών εργαλείων και καινοτόμων εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης, οι συμμετέχοντες απέκτησαν πολύτιμες γνώσεις για το πώς μπορούν να υποστηρίξουν αποτελεσματικά τις εξαγωγικές τους προσπάθειες. Επίσης, είχαν τη δυνατότητα να παρακινηθούν από πραγματικές ιστορίες και case studies επιτυχημένων ελληνικών επιχειρήσεων που κατάφεραν να επεκταθούν στο εξωτερικό, ενώ εμπνεύστηκαν από καταξιωμένους επιχειρηματίες με πολυετή εμπειρία στον τομέα των εξαγωγών.

Η ατμόσφαιρα των ημερίδων συνδύαζε τη γνώση με την έμπνευση, δημιουργώντας ένα περιβάλλον συνεργασίας και ανταλλαγής εμπειριών ανάμεσα σε επιχειρηματίες, ειδικούς του χώρου και στελέχη της αγοράς.

Η τεχνολογία ως μοχλός ανάπτυξης και διεθνούς παρουσίας

Στην ομιλία του, ο κ. Φαλάγγας υπογράμμισε τον καθοριστικό ρόλο που διαδραματίζει η τεχνολογία στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον. «Η τεχνολογία είναι ο μοχλός που δίνει σε κάθε επιχείρηση – όσο μικρή κι αν είναι – τη δύναμη να κινηθεί σε μεγαλύτερες αγορές. Να κατανοήσει καλύτερα τις ξένες αγορές, να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις τους και τελικά να ξεχωρίσει», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Αναφερόμενος στις τεχνολογικές τάσεις που έχουν αλλάξει ριζικά τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων, στάθηκε ιδιαίτερα στην Τεχνητή Νοημοσύνη, η οποία «είναι παντού και επηρεάζει σχεδόν κάθε επιχειρηματική διαδικασία», όπως είπε.

Τα Big Data, που αποτελούν τη νέα «πηγή ενέργειας» της οικονομίας, επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να λαμβάνουν πιο στοχευμένες αποφάσεις, ενώ το Cloud ενισχύει την αποτελεσματικότητα και την παραγωγικότητα. Το Internet of Things (IoT), από την άλλη, βελτιώνει την παραγωγή, τη διανομή και τα logistics, καθιστώντας τη λειτουργία των επιχειρήσεων πιο αποδοτική.

Ο ίδιος τόνισε, επίσης, τη σημασία της ισχυρής ψηφιακής παρουσίας και των social media, τα οποία – όπως είπε – αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι κάθε στρατηγικής εξωστρέφειας.

Τέλος, αναφέρθηκε στην ανάγκη για ενισχυμένη ασφάλεια, δεδομένου ότι ο υπερ-συνδεδεμένος κόσμος στον οποίο λειτουργούμε δημιουργεί νέες απειλές που πρέπει να αντιμετωπιστούν με υπευθυνότητα και τεχνογνωσία.

Θάνος Φαλάγγας

«Επενδύστε έξυπνα, όχι απαραίτητα πολύ»

Κλείνοντας την ομιλία του, ο κ. Φαλάγγας μοιράστηκε τρία καίρια μηνύματα για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να κάνουν το βήμα προς τις διεθνείς αγορές.

Πρώτον, η τεχνολογία δεν αποτελεί πολυτέλεια αλλά απαραίτητο εργαλείο, καθώς χωρίς αυτήν δεν μπορούν να επιτευχθούν η ταχύτητα, η ακρίβεια και η συνέπεια που απαιτεί η διεθνής αγορά.

Δεύτερον, οι επιχειρήσεις πρέπει να επενδύουν στοχευμένα, επιλέγοντας εργαλεία που ταιριάζουν στο μέγεθός τους και στις ανάγκες τους. Η επιλογή των κατάλληλων λύσεων πρέπει να βασίζεται στη δυνατότητα διεθνούς λειτουργίας, στην ασφάλεια και συμμόρφωση με πρότυπα όπως το GDPR, στην ευκολία ενσωμάτωσης με υπάρχουσες υποδομές και φυσικά στην απόδοση της επένδυσης.

Τρίτον, η τεχνολογία δεν πρέπει να εφαρμόζεται αποσπασματικά, αλλά να αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής πλάνου της κάθε επιχείρησης.

Μια σταθερή δέσμευση για τις ελληνικές ΜμΕ

Η COSMOTE TELEKOM αποδεικνύει έμπρακτα τη δέσμευσή της να σταθεί στο πλευρό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, προσφέροντας όχι μόνο τεχνολογικές λύσεις αλλά και ουσιαστική υποστήριξη.

Από το 2017 μέχρι σήμερα, μέσα από τις δράσεις COSMOTE GROW YOUR BUSINESS, έχουν εκπαιδευτεί πάνω από 115.000 επιχειρήσεις και ελεύθεροι επαγγελματίες, που βελτίωσαν τις ψηφιακές τους δεξιότητες και απέκτησαν τα εφόδια για να προχωρήσουν με επιτυχία στον ψηφιακό τους μετασχηματισμό.

Με το Go Abroad, η COSMOTE TELEKOM συνεχίζει αυτό το ταξίδι, ανοίγοντας νέους ορίζοντες εξωστρέφειας και προσφέροντας στις ελληνικές επιχειρήσεις το “εισιτήριο» για να διεκδικήσουν τη θέση που τους αξίζει στις διεθνείς αγορές.

Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Bahri Week: Εφοπλιστές κατά ΙΜΟ – «Δεν θα πληρώσουμε για κάτι που δεν υπάρχει»
Στο πλαίσιο της Bahri Week στο Ντουμπάι, η ναυτιλιακή ηγεσία προειδοποιεί ότι οι μη ρεαλιστικοί κανονισμοί και οι υψηλοί φόροι θα αυξήσουν το κόστος για καταναλωτές και επιχειρήσεις, ενώ ζητούν πρακτικές λύσεις και τεχνολογική ετοιμότητα
Bahri Week Dubai