Επιχειρήσεις

Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος (Coffee Island): Το στοίχημα της διεθνούς παρουσίας και οι τιμές του καφέ

Η εταιρεία δραστηριοποιείται σε 13 χώρες

Η περαιτέρω διεθνοποίηση της δραστηριότητας, η βελτίωση της λειτουργίας των υφιστάμενων καταστημάτων στην Ελλάδα και η δημιουργία νέων προϊόντων αποτελούν ορισμένες από τις στρατηγικές προτεραιότητες της αλυσίδας Coffee Island.

Όπως αναφέρει στη συνέντευξή του στο newsit.gr ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, η Coffee Island, που ολοκληρώνει φέτος 25 χρόνια ζωής, διακρίθηκε, πρόσφατα, ως μία από τις τρεις καλύτερες του κλάδου της στην Ευρώπη. «Είναι μία πολύ σημαντική αναγνώριση, όχι μόνο για την Coffee Island, αλλά και για όλη την ελληνική επιχειρηματικότητα και τον κλάδο μας» σημειώνει ο CEO.

Για την αύξηση της τιμής του καφέ, ο κ. Κωνσταντινόπουλος σημειώνει πως ο κλάδος υπόκειται στις μεταβολές του κόστους της πρώτης ύλης, ενώ σημαντική επιβάρυνση προκαλείται λόγω και του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης.

Περιγράφοντας τη διαδρομή του καφέ μέχρι να αποτελέσει τελικό προϊόν, ο κ. Κωνσταντινόπουλος εξηγεί πως η Coffee Island εισάγει την πρώτη ύλη απευθείας από φάρμες με τις οποίες έχει πολυετή συνεργασία.

Στη συνέχεια προχωρά στην μεταποίησή της, βάσει της δικής της μεθοδολογίας, για να δημιουργήσει το τελικό προϊόν, δηλαδή κόκκοι ή αλεσμένος καφές.

Βασική συνιστώσα της εταιρείας είναι η συμβολαιακή γεωργία, η οποία «μας επιτρέπει να έχουμε μια πολύ ξεκάθαρη αποτύπωση από πού αγοράζουμε τον καφέ, ποια είναι η ποιότητά του, από ποιο γεωγραφικό σημείο του κόσμου προέρχεται». Όπως και εάν η διαχείριση των χρημάτων από τους παραγωγούς γίνεται με υπεύθυνο τρόπο εξηγεί ο CEO της εταιρείας. Η Coffee Island επιδιώκει να διευρύνει τη διεθνή παρουσία της, λειτουργώντας, σήμερα, σε 13 χώρες.

Πρόσφατα, επεκτάθηκε στην Ινδία, όπου η εταιρεία επιδιώκει το κατάστημά της να αποτελεί «ύμνο στην ινδική κουλτούρα και παράδοση στον καφέ». Ως προς τα οικονομικά μεγέθη, η εταιρεία έχει, φέτος, διασφαλίσει τους ρυθμούς ανάπτυξης του 2023, επιδιώκοντας, στην Ελλάδα, να βελτιώσει τη λειτουργία των υφιστάμενων καταστημάτων με την ένταξη και νέων προϊόντων. Η εταιρεία δημοσιοποίησε το 2023 την πρώτη της έκθεση για τα κριτήρια ESG, επιδιώκοντας να ισχυροποιήσει το κοινωνικό αποτύπωμά της.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Εκκίνηση διεθνούς διαγωνισμού από το Υπερταμείο για την είσοδο στρατηγικού επενδυτή στις Ελληνικές Αλυκές
Η διαδικασία είναι ανοιχτή σε κοινοπραξίες, ενώσεις και ομάδες νομικών ή φυσικών προσώπων, καθώς και σε εταιρείες επενδύσεων ή επενδυτικά κεφάλαια, με σκοπό τη διασφάλιση της μέγιστης δυνατής συμμετοχής και του ανταγωνισμού
Εκκίνηση διεθνούς διαγωνισμού από το Υπερταμείο για την είσοδο στρατηγικού επενδυτή στις Ελληνικές Αλυκές
my1521: Μία πύλη, πολλές λύσεις – ένα πανκαναλικό σύστημα στην υπηρεσία των πολιτών
Το νέο δυναμικό μοντέλο εξυπηρέτησης της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), δίνει τη λύση στην επικοινωνία των πολιτών και των επιχειρήσεων με την Εφορία, τα Τελωνεία και το Γενικό Χημείο του Κράτους
my1521: Μία πύλη, πολλές λύσεις – ένα πανκαναλικό σύστημα στην υπηρεσία των πολιτών
Η ΔΕΠΑ Εμπορίας αλλάζει πίστα
Η σύσταση της ATLANTIC – SEE LNG TRADE Α.Ε., σε συνεργασία με τον όμιλο ΑΚΤΩΡ, αποτελεί ένα κομβικό βήμα για την εξωστρέφεια της ΔΕΠΑ
Η ΔΕΠΑ Εμπορίας αλλάζει πίστα