Επιχειρήσεις

Βίκος: H επένδυση της οικογένειας Σεπετά στην Cola, έχει «γεύση» πολυεθνικής

Το λανσάρισμα της ελληνικής Cola zero με φυσικό μεταλλικό νερό από τα βουνά της Ηπείρου ανακοίνωσε μετά από δύο χρόνια έρευνας και ανάπτυξης η βιομηχανία αναψυκτικών Βίκος.

Με την νέα αυτή επενδυτική κίνηση ανταγωνίζεται ομοειδείς της πολυεθνικές εταιρείες και στοχεύει στην ενίσχυση της θέσης της στην αγορά cola, αλλά και στην δυναμικά ανερχόμενη κατηγορία αναψυκτικών χωρίς θερμίδες, καθώς εκτιμάται ότι 1 στους 3 καταναλωτές αναψυκτικών cola επιλέγει χωρίς ζάχαρη.

Με… παρελθόν

Με αφορμή την «είσοδο» της Βίκος Cola zero στην αγορά των σούπερ μάρκετ, ο κ. Κωνσταντίνος Σεπετάς διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ ανακοίνωσε ότι αποτελεί την πρώτη ελληνική cola χωρίς ζάχαρη, μια αγορά η οποία κερδίζει συνεχώς «έδαφος».

Είχε προηγηθεί το 2016 η cola με στέβια, η οποία ακολουθεί επίσης ανοδική πορεία, καθώς από τότε που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά, η ζήτησή της έχει αυξηθεί κατά 57%. Η Βίκος θα διατηρήσει και την cola με στέβια στο χαρτοφυλάκιό της, καθώς υπάρχουν πιστοί καταναλωτές, ανάμεσά τους και διαβητικοί, οι οποίοι στη χώρα μας ανέρχονται σε 1,2 εκατομμύρια.

Αντίστοιχα, ανοδική είναι και η πορεία του μεριδίου που κατέχει η Βίκος στην κατηγορία cola, καθώς από το 2016 έως και το 2020 κατέχει το 4,2%, ποσοστό που όπως δήλωσε ο κ. Σεπετάς θεωρείται μεγάλη επιτυχία λόγω του έντονου ανταγωνισμού και των ιδιαίτερων συνθηκών της οικονομίας. “Τρέχουμε με τριψήφιο αριθμό ανάπτυξης και σκοπεύουμε να το διογκώσουμε. Θα συνεχίσουμε να κάνουμε επενδύσεις και να προσφέρουμε στην τοπική οικονομία και στο ελληνικό ΑΕΠ” ανέφερε χαρακτηριστικά.

Όπως ειπώθηκε, η Βίκος Cola Zero θα είναι πιο οικονομική στο ράφι κατά 20% έναντι του leader της αγοράς, ενώ η εταιρεία τηρεί την ίδια τιμή και για τα τρία είδη cola που παράγει.

Σημειώνεται πως η Βίκος ολοκλήρωσε επενδυτικό πλάνο 25 εκατ. ευρώ που αφορά την επέκταση μονάδας εμφιάλωσης νερού και αναψυκτικών στο Καλπάκι Ιωαννίνων, επέκταση μονάδας εμφιάλωσης φυσικού μεταλλικού νερού και επιτραπέζιου νερού στο Πέραμα Ιωαννίνων και επέκταση δυναμικότητας υφιστάμενης μονάδας παραγωγής προπλάσματος πλαστικών φιαλών PET και PE στη βιομηχανική περιοχή των Ιωαννίνων.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Το ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ εγκαινιάζει μια νέα εποχή επικοινωνίας με σειρά podcast
Με το podcast, το ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ επιβεβαιώνει τον ρόλο του ως ηγέτη στην ιδιωτική εκπαίδευση, προσφέροντας περιεχόμενο που εμπνέει, ενημερώνει και ανοίγει νέους δρόμους για μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς
Ο μαθηματικός, ιδρυτής και Πρόεδρος του Ομίλου Φροντιστηρίων Διακρότημα Θοδωρής Καλαιτζίδης, μαζί με την φιλόλογο και επικεφαλής της Ακαδημαϊκής Ομάδας Ειρήνη Σαραντίτη
Από την κατοχύρωση τίτλων Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας, στην αλυσίδα αξιοποίησης και εμπορικής ωρίμανσής τους….η στρατηγική μετεξέλιξη του Οργανισμού
Από τη Γιούλη Παπαποστόλου Η εμπορική αξιοποίηση της Βιομηχανικής και, ευρύτερα, της Διανοητικής Ιδιοκτησίας αποτελεί θεμελιώδη...
Group Team of businesspeople man and woman Meeting Conference Discussion various topic Corporate Concept in office