Οικονομία

Νέα αύξηση κεφαλαίου από τη Γενική

Στις 28 Ιουνίου στη συνέλευση της Γενικής Τράπεζας, οι μέτοχοι εκτός από την εκλογή νέου ΔΣ θα κληθούν να αποφασίσουν το split της μετοχής

 σε αναλογία 10/1 ώστε τα 355 εκατ. μετοχές να γίνουν 35,5 εκατ. μετοχές, τη μείωση του μετοχικού κεφαλαίου κατά 142,3 εκατ. ευρώ για συμψηφισμό συσσωρευμένων ζημιών αλλά και την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου κατά 339,7 εκατ ευρώ με καταβολή μετρητών με δικαίωμα προτίμησης υπέρ των παλαιών μετόχων σε αναλογία τρεις νέες σε κάθε μία παλαιά και τιμή διάθεσης τα 3,19 ευρώ (τιμή διαμορφούμενη μετά το split και τη μείωση του μετοχικού κεφαλαίου). 

Οι Γάλλοι της Societe Generale που ελέγχουν το 54% της Γενικής μπορεί να έχουν αποτύχει στο management της τράπεζας αλλά κανείς δεν μπορεί να τους καταλογίσει ότι δεν βάζουν το χέρι στην τσέπη για να φτιάξουν τους δείκτες της τράπεζας.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Οικονομία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Οικονομία: Περισσότερα άρθρα
Μάριο Ντράγκι: Η αδράνεια δεν απειλεί μόνο την ανταγωνιστικότητά μας, αλλά και την κυριαρχία μας
Να «δράσουμε από κοινού και χρειαζόμαστε περισσότερη ταχύτητα», και ανάγκη για «μια διαφορετική πορεία που απαιτεί νέα ταχύτητα, κλίμακα και ένταση», επεσήμανε ο Ντράγκι
Μάριο Ντράγκι 2
ΤτΕ: Πρωτογενές πλεόνασμα 8,1 δισ. ευρώ εμφάνισε ο Κρατικός Προϋπολογισμός στο οκτάμηνο 2025
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΤτΕ η αύξηση του πρωτογενούς πλεονάσματος κατά περίπου 65%, αντανακλά τόσο την αύξηση των φορολογικών εσόδων του τακτικού προϋπολογισμού στα 46,7 δισ. ευρώ έναντι 43,3 δισ. ευρώ πέρυσι
Η Τράπεζα της Ελλάδος 2
Η Ford περικόπτει επιπλέον 1.000 θέσεις εργασίας – Χαμηλή η ζήτηση για τα ηλεκτρικά μοντέλα της
Σύμφωνα με την ανακοίνωσή της Ford, λόγω της περιορισμένης ζήτησης των ηλεκτρικών οχημάτων της, προχωρά σε κατάργηση από τον Ιανουάριο της δεύτερης βάρδιας εργασίας στην γραμμή παραγωγής στην Κολωνία
Ford logo
Γιατί οι ΗΠΑ βρίσκονται αντιμέτωπες με ένα ναυπηγικό «Περλ Χάρμπορ» από την Κίνα
Θα έπρεπε να κατασκευάζονται 2,3 έως 2,5 επιθετικά υποβρύχια ετησίως για να καλυφθούν οι ανάγκες των ΗΠΑ, αντ' αυτού, οι ΗΠΑ έχουν περιοριστεί στην κατασκευή 1,2 επιθετικών υποβρυχίων ετησίως
Σημαίες της Κίνας και των ΗΠΑ