Συνεντεύξεις

Γιάννης Πανταζόπουλος (Air France-KLM): Πυλώνας του ελληνικού τουρισμού η Γαλλία

Αντίστροφη μέτρηση για το 3ο Marine Day που θα πραγματοποιηθεί στις 15 Μαΐου

Βασικός πυλώνας του ελληνικού τουρισμού αποτελεί η Air France-KLM, η γαλλο-ολλανδική αεροπορική εταιρεία που μετρά ήδη 92 χρόνια παρουσίας στη χώρα μας, όπως αναφέρει σε συνέντευξή του στο newsit.gr ο Γιάννης Πανταζόπουλος, Περιφερειακός Διευθυντής του αερομεταφορέα για την Ελλάδα, την Κύπρο και την Τουρκία.

«Η Γαλλία, παραδοσιακά, μαζί με τη Βρετανία και τη Γερμανία, αποτελεί τουριστικό πυλώνα για την Ελλάδα», σημειώνει.

Κατά τη φετινή τουριστική περίοδο, η αεροπορική εταιρεία συνδέει την Αθήνα και τέσσερις βασικούς νησιωτικούς προορισμούς – Ηράκλειο, Ρόδο, Μύκονο και Σαντορίνη – με τη γαλλική αγορά. Η εταιρεία διατηρεί σχεδόν αμετάβλητο, σε σχέση με πέρυσι, το πτητικό της έργο και, κατ’ επέκταση, τον αριθμό των διαθέσιμων θέσεων.

Πέρυσι, όπως προσθέτει, υπήρξε μια χρονιά-ρεκόρ όχι μόνο για την Air France-KLM, αλλά και για τον αεροπορικό κλάδο και την Ελλάδα ευρύτερα. 

Όπως εκτιμά ο ίδιος, το 2025 «θα είναι εξίσου μια καλή χρονιά για τον τουρισμό», με ενδεχομένως καλύτερες επιδόσεις συγκριτικά με το 2024.

Το προφίλ του Γάλλου τουρίστα

Σκιαγραφώντας το προφίλ του Γάλλου επισκέπτη, ο κ. Πανταζόπουλος σημειώνει πως βασική του προτεραιότητα είναι η εξερεύνηση. «Από τη στιγμή που θα έρθει στην Ελλάδα, θα ταξιδέψει, θα δει και άλλα σημεία. Δεν είναι το είδος του τουρίστα που θα έρθει και θα μείνει στο ξενοδοχείο άπραγος, χωρίς να κάνει κάτι. Η μεγάλη ποικιλία σε τουριστικούς προορισμούς και σημεία ενδιαφέροντος προσελκύει τον Γάλλο τουρίστα, τον οποίο θεωρούμε περιηγητή. Θυμίζει κατά πολύ τον Έλληνα, ο οποίος θέλει να περάσει καλά, να ταξιδέψει, να γνωρίσει πράγματα. Μάλιστα, τον βλέπουμε σε νησιά που δεν έχουν καν αεροπορική σύνδεση, γεγονός που σημαίνει ότι του αρέσει να ταξιδεύει», σχολιάζει.

Εκτός όμως από τους Γάλλους, οι Ολλανδοί, όπως υπογραμμίζει ο κ. Πανταζόπουλος, αποτελούν ολοένα και πιο κρίσιμη μάζα για τον ελληνικό τουρισμό, «δείχνοντας σημαντικό ενδιαφέρον για την Ελλάδα».

Οι ναύλοι

Σε ό,τι αφορά τις τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων, ο κ. Πανταζόπουλος διευκρινίζει πως «το αεροπορικό εισιτήριο είναι ένα χρηματιστηριακό προϊόν». Όπως λέει, «η τιμή κυμαίνεται ανάλογα με τη ζήτηση και την προσφορά», προσθέτοντας ότι «όσο ο ανταγωνισμός αυξάνεται, οι τιμές των ναύλων παραμένουν ίδιες, εάν δεν χαμηλώνουν».

Το 3ο Marine Day

Από το 2022, η Air France-KLM έχει αναλάβει την πρωτοβουλία της διοργάνωσης στην Αθήνα της Marine Day, η οποία φέτος πραγματοποιείται την Πέμπτη 15 Μαΐου. «Η ιδέα γεννήθηκε από την ελληνική ομάδα της Air France-KLM την εποχή του κορωνοϊού. Εκείνη την εποχή, η ναυτιλία υπήρξε ο μόνος κλάδος που δεν είχε αναστείλει τη δραστηριότητά του. Η εκδήλωση αυτή είναι μια πολύ μεγάλη ευκαιρία για εμάς, ως αεροπορία, να ακούσουμε αυτά που έχουν να πουν οι άνθρωποι της ναυτιλίας και να αφουγκραστούμε καλύτερα τις ανάγκες τους», τονίζει ο κ. Πανταζόπουλος.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Συνεντεύξεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Συνεντεύξεις: Περισσότερα άρθρα