Εξερχόμενος ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ και δήμαρχος Αμαρουσίου, Γιώργος Πατούλης, δήλωσε ότι ο πρωθυπουργός τους διαβεβαίωσε πως θα έρθει άμεσα στη Βουλή νομοθετική ρύθμιση που θα εξαιρεί από την ΠΝΠ τα έσοδα από τα ανταποδοτικά τέλη, ενώ σύντομα θα υπάρξει και νόμος που θα δίνει το δικαίωμα της προεραιτικότητας στους δημάρχους.
Όλα αυτά θα συζητηθούν τη Δευτέρα το μεσημέρι, στο διοικητικό συμβούλιο της ΚΕΔΕ.
Σε σχέση, πάντως, με τους περιφερειάρχες, με τους οποίους είχε συνάντηση νωρίτερα ο πρωθυπουργός, οι δήμαρχοι φάνηκαν πιο προβληματισμένοι, ίσως γιατί στην περίπτωσή τους τα πράγματα είναι πιο πολύπλοκα.
Όπως είπε, όμως, ο κ. Πατούλης, το θετικό είναι πως έχει ανοίξει δίαυλος επικοινωνίας με τον πρωθυπουργό.
