Σκοπός της συνάντησης είναι να συζητηθούν οι τρόποι λειτουργίας των τομέων αλλά και η δημιουργία πολιτικού Ινστιτούτου.
Ομιλία του Σταύρου Θεοδωράκη στην αίθουσα της Γερουσίας της Βουλής
Mε την ομιλία του επικεφαλής του Ποταμιού, Σταύρου Θεοδωράκη, θα ανοίξει την Κυριακή, 29 Μαρτίου στις 12μ.μ. στην αίθουσα της Γερουσίας της Βουλής η συνάντηση της Επιτροπής Διαλόγου με τους πολιτικούς υπεύθυνους και συντονιστές των Τομέων Πολιτικής.

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ EUROKINISSI