Site icon NewsIT

Τα ονόματα των βουλευτών που επέστρεψαν τα “βουλευτικά” αυτοκίνητα

04.07.2012 | 20:28
Τα ονόματα των βουλευτών που επέστρεψαν τα “βουλευτικά” αυτοκίνητα

Την ώρα που η κοινωνία δοκιμάζει τις αντοχές της με τα αλλεπάλληλα χαράτσια, τις περικοπές σε μισθούς και συντάξεις, την ανεργία κλπ, οι «300» συνεχίζουν να απολαμβάνουν τα βουλευτικά προνόμια, αρνούμενοι να «συντονιστούν» με τη… νέα εποχή.

Αύριο κληρώνονται τα… βουλευτικά αυτοκίνητα και είναι χαρακτηριστικό πως μόλις 35 βουλευτές έχουν αρνηθεί να επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό. «Τα χρειαζόμαστε. Είναι ανάγκη για εμάς» δηλώνει η πλειοψηφία των Εθνοπατέρων, προκαλώντας το κοινό αίσθημα.

Παραδοσιακά, τα τελευταία χρόνια, περίπου ανά 4ετία, η Βουλή ανανεώνει το στόλο των αυτοκινήτων που παραχωρεί στα μέλη της με τη μέθοδο του leasing. Το πρωί της Πέμπτης οι λιμουζίνες όσων δεν εξελέγησαν «κληρώνονται» με αποδέκτες τους νεοεισερχόμενους βουλευτές.

Από αυτούς μόλις οι 11 απαρνήθηκαν του προνομίου και μεταξύ αυτών είναι οι βουλευτές της Ν.Δ. Νικήτας Κακλαμάνης, Φωτεινή Αραμπατζή, Βασίλης Κικίλιας, Ανδρέας Ψυχάρης, αλλά και ο βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Κωνσταντίνος Μπάρκας,

Παράλληλα από τους παλαιότερους βουλευτές δεν ξεπερνούν τους 24 αυτοί που δήλωσαν στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής πως θα αρκεστούν στο δικό τους, προσωπικό όχημα για τις μετακινήσεις τους.

Μεταξύ αυτών είναι ο Κυριάκος Μητσοτάκης, που το είχε παραδώσει από την προηγούμενη κοινοβουλευτική περίοδο, ο πρώην Πρόεδρος της Βουλής Βύρων Πολύδωρας αλλά και ο Προκόπης Παυλόπουλος.

Η Χρυσή Αυγή, σύμφωνα με δήλωση του εκπροσώπου της Ηλία Κασιδιάρη, θα προμηθευτεί τα βουλευτικά αυτοκίνητα προκειμένου, όπως λέει, να τα παραχωρήσει σε οικογένειες που αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα. Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτό που αναφέρει η Χρυσή Αυγή δεν προβλέπεται από τον κανονισμό της Βουλής και άρα δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί.

Μέχρι 1300 κυβικά δικαιούνται οι βουλευτές της Αττικής και μέχρι 1600 κυβικά οι βουλευτές της περιφέρειας καθώς με ομόφωνη απόφαση της Ολομέλειας τον Σεπτέμβριο του 2011 και επί προεδρίας Φίλιππου Πετσάλνικου, είχαν καταργηθεί τα πολυτελή και μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα, τα οποία σε αρκετές περιπτώσεις έφταναν και τα 3600 κυβικά, και η Βουλή είχε εξοικονομήσει στον προϋπολογισμό της ενάμιση εκατομμύριο ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Μόλις 35 δεν θα πάρουν το βουλευτικό αυτοκίνητο

Πολιτική Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version