ΜΕΤΡΟ

Φάρσα το τηλεφώνημα για βόμβα – Άνοιξαν οι σταθμοί του Μετρό σε Αιγάλεω και Αγία Μαρίνα

Άνοιξαν οι σταθμοί του μετρό «Αιγάλεω» και «Αγία Μαρίνα», οι οποίοι είχαν κλείσει νωρίτερα, με εντολή της ΕΛΑΣ, μετά από απειλητικό τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας στον σταθμό «Αιγάλεω».
Φάρσα το τηλεφώνημα για βόμβα – Άνοιξαν οι σταθμοί του Μετρό σε Αιγάλεω και Αγία Μαρίνα

Welcome home baby! Με γκράφιτι υποδέχτηκαν τα βαγόνια του Μετρό στη Θεσσαλονίκη – Πιάνουν δουλειά τα συνεργεία καθαρισμού

Οι τέσσερις φύλακες που είχαν τοποθετηθεί στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας φαίνεται πως δεν ήταν αρκετοί για να σταματήσουν τους δράστες του βανδαλισμού στα νέα βαγόνια του Μετρό. Τα οποία έγιναν… αγνώριστα από τα γκράφιτι.
Θεσσαλονίκη: Πιάνουν… δουλειά για να καθαρίσουν τα βαγόνια του Μετρό [pics]