Σε αναζήτηση επενδυτών βρίσκεται η ΔΕΗ προκειμένου να αγοράσουν τις λιγνιτικές μονάδες της Επιχείρησης. Ο πρώτος διαγωνισμός έχει στεφθεί από πλήρη αποτυχία και όλοι αναμένουν σήμερα, τους νέους, μαζί με τους παλιούς επενδυτές, να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για τις τέσσερις μονάδες.
Μετά το αλαλούμ που είχε προκληθεί και την αναστάτωση για χιλιάδες καταναλωτές που βρέθηκαν προ δυσάρεστων εκπλήξεων, ΕΛΤΑ και ΔΕΗ τα… βρήκαν για τους λογαριασμούς ρεύματος που πληρώνονταν στα Ταχυδρομεία.
Το να προσφέρει η ΔΕΗ έκπτωση τους καταναλωτές που θα επιλέξουν τους ηλεκτρονικούς λογαριασμούς είναι κίνητρο για τους καταναλωτές. Αυτό όμως, σύμφωνα με τον Συνήγορο του Καταναλωτή, δεν σημαίνει ότι όσοι επιλέξουν να λαμβάνουν τους λογαριασμούς τους σε χαρτί, θα πρέπει να επιβαρύνονται!
Μέχρι το Eurogroup της 11ης Μαρτίου η ελληνική κυβέρνηση θα πρέπει να έχει κλείσει δύο σημαντικές εκκρεμότητες: να βελτιωθεί το σχέδιο της κυβέρνησης για τη μείωση των κόκκινων δανείων και την προστασία της πρώτης κατοικίας και να προχωρήσει η εκποίηση των λιγνιτικών μονάδων της ΔΕΗ. Αυτό σημείωσε σε αποκλειστική συνέντευξή του στο ΑΠΕ ο Επίτροπος Οικονομίας της ΕΕ Πιερ Μοσκοβισί,
Τρέχουν στην ΔΕΗ για επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού για την πώληση των λιγνιτικών μονάδων. Όπως ενημέρωσε χθες ο πρόεδρος της Επιχείρησης Μ. Παναγιωτάκης το διοικητικό συμβούλιο, στόχος είναι να έχουν ολοκληρωθεί οι σχετικές διαδικασίες μέχρι τις 8 Μαΐου, ημέρα κατά την οποία έχει οριστεί η γενική συνέλευση των μετόχων.
Ζήτημα ημερών είναι σύμφωνα με αρμόδιες πηγές του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας η οριστικοποίηση της συμφωνίας με τη Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της ΕΕ για την επανεκκίνηση του διαγωνισμού πώλησης των λιγνιτικών μονάδων Μεγαλόπολης και Φλώρινας της ΔΕΗ.
Υπογραφή ΣΥΡΙΖΑ έχει το αποψινό ναυάγιο της πώλησης των λιγνιτικών μονάδων της ΔΕΗ τόνισε, ανάμεσα σε άλλα, ο τομεάρχης Ενέργειας της ΝΔ, Κώστας Σκρέκας.
Δεν ε -ΔΕΗ - σαν! Άγονος με ομόφωνη απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΕΗ ο διαγωνισμός για την πώληση των λιγνιτικών μονάδων Μεγαλόπολης και Φλώρινας.
Γλυκόπικρη ήταν η γεύση που άφησε το αποτέλεσμα του χθεσινού διαγωνισμού της ΔΕΗ για τις λιγνικτικές μονάδες. Ενώ αρχικά φάνηκε ότι υπήρξαν δύο δεσμευτικές προσφορές, ενούτοις στην πορεία φάνηκε ότι ήταν τελικά μία και μόνο για την μία από τις τέσσερις λιγνιτικές μονάδες.
Κατατέθηκαν τελικά δύο προσφορές για τις λιγνιτικές μονάδες της ΔΕΗ, ωστόσο απομένει να δούμε το τίμημα, καθώς και τους όρους που τις συνοδεύουν προκειμένου να δούμε εάν και εφόσον μπορεί να συνεχιστεί ο διαγωνισμός ή θα καταστεί άγονος.