Ηράκλειο: Απέκλεισαν την εθνική οδό για τις καθυστερήσεις στην κατασκευή κόμβων ασφαλούς πρόσβασης
Σε συμβολικό αποκλεισμό της εθνικής οδού για μια ώρα, στο ύψος της Αγίας Πελαγίας, προχώρησαν σήμερα το πρωί κάτοικοι, διαμαρτυρόμενοι για τις καθυστερήσεις που παρατηρούνται στην κατασκευή των κόμβων ασφαλούς πρόσβασης στην περιοχή, που αποτελεί άλλωστε ένα από τα πιο δημοφιλή τουριστικά θέρετρα του Νομού Ηρακλείου.