Αυξάνεται ο αριθμός των νεκρών στην χώρα μας από τον φονικό ιό. "Αν χαλαρώσουμε, όλοι θα πληρώσουμε το τίμημα" είπε με νόημα ο Σωτήρης Τσιόδρας. 85 νοσηλεύονται διασωληνωμένοι.
Μια γυναίκα γέννησε στο Αλεξάνδρα κι αμέσως μετά διαγνώστηκε θετική στον κορονοϊό, με αποτέλεσμα να σημάνει συναγερμός! Θέμα χρόνου να βγουν τα αποτελέσματα όλων όσοι ήρθαν σε επαφή μαζί της. Καταγγελίες στο newsit.gr για προβλήματα στην λειτουργία του νοσοκομείου.