Χανιά: Σε απολογία η ελεγκτής του ΚΤΕΛ που κατέβασε 15χρονο για 0,10 €!
Εξέλιξη στην υπόθεση του 15χρονου επιβάτη του ΚΤΕΛ Χανιά - Ρέθυμνο, ο οποίος υποχρεώθηκε από εισπράκτορα να κατέβει από το λεωφορείο επειδή είχε 2 ευρώ αντί 2,10 του εισιτηρίου...