Εθνικής Ελλάδας: ΕΟΚ κατά διαιτητών! Ζήτησε τη διαγραφή τους από τη FIBA
Έξαλλοι ήταν και στην Ομοσπονδία με τις αποφάσεις των διαιτητών στο παιχνίδι της Ελλάδας με την Τσεχία και έστειλαν ήδη επιστολή στη FIBA, ζητώντας την διαγραφή των τριών διαιτητών.