ΣΥΡΙΖΑ για τηλεοπτικές άδειες: Οι καναλάρχες έχουν εθιστεί στο “τζάμπα” – “Βασιλικότερη του Βασιλέως” η ΝΔ
Συνέχεια στον "πόλεμο" που έχει ξεσπάσει και πάλι για τις τηλεοπτικές άδειες δίνει με ανακοίνωσή του ΣΥΡΙΖΑ. Σε αυτήν κατηγορεί ευθέως την ΝΔ ότι δεν θέλει να προχωρήσει η διαδικασία επειδή εξυπηρετεί τα συμφέροντα των καναλαρχών.