Ντου οπαδών του Παναθηναϊκού στο ξενοδοχείο! Άγριο “κράξιμο” [vid]
Φαίνεται πως το... ποτήρι έχει ξεχειλίσει για τους οπαδούς του Παναθηναϊκού. Οι φίλοι της ομάδας “βράζουν” μετά και τη -νέα- ήττα του “τριφυλλιού” από τον ΟΦΗ, η οποία κατά μεγάλο ποσοστό αφήνει τους “πράσινους” εκτός Κυπέλλου.