Θρίλερ με δύο παιδάκια στη Θεσσαλονίκη! Βρέθηκαν μόνα τους έξω από εκκλησία
Δύο αγοράκια, ηλικίας 2 και 4 ετών, βρέθηκαν εγκαταλελειμμένα έξω από την εκκλησία του Αγίου Παντελεήμονα, στην Καλαμαριά Θεσσαλονίκης. Τα αγοράκια σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις είναι αδέλφια και δείχνουν να είναι καλά στην υγεία τους.