Σταντάρ Λιέγης – Παναθηναϊκός: “Έκλεψαν” τη νίκη απ’το “τριφύλλι”
Μπορούσε να πάρει τη νίκη με τις γκολάρες του Ιμπάρμπο, αλλά δεν τα κατάφερε. Ο Παναθηναϊκός έφυγε με τον βαθμό της ισοπαλίας από την έδρα της Σταντάρ Λιέγης (2-2), αφού οι Βέλγοι μείωσαν με ανύπαρκτο πέναλτι του Έντμιλσον (45+1') και στη συνέχεια ισοφάρισαν με τον Μπελφοντίλ (82').