Το DFP της Google είναι μία από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες προβολής διαφημίσεων παγκοσμίως και το πρόβλημα αυτό μπορεί να κοστίσει εκατομμύρια δολάρια μεγάλες ιστοσελίδες σε όλο τον κόσμο, λόγω χαμένων «κλικς» στις διαφημίσεις ενώ παράλληλα έχει προκαλέσει και πολλά προβλήματα στην “φόρτωση” των ιστοσελίδων μιας και περιμένουν πρώτα να “φορτωθούν” οι διαφημίσεις.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Google το πρόβλημα έχει εντοπιστεί στον DoubleClick server διαφημίσεων της υπηρεσίας για εκδότες περιεχομένου και ήδη οι τεχνικοί της εταιρίας κάνουν τα πάντα για να μπορέσουν να το διορθώσουν.
UPDATE: Λίγο μετά τις 18.00 η Google ανακοίνωσε οτι οι Servers της λειτουργούν και πάλι κανονικά…
