Η νέα Cloud σουίτα γραφείου της Google έρχεται για να αυξήσει την παραγωγικότητα του χρήστη
Η Google δημιούργησε τη νέα υπηρεσία Google Cloud μέσα στην οποία θα εμπεριέχονται όλες οι cloud υπηρεσίες της εταιρίας ενώ παράλληλα ανακοίνωσε ότι οι εφαρμογές Google Apps for Work θα ονομάζονται πλέον G Suite.
Στη νέα Cloud σουίτα γραφείου G Suite μπορούμε να βρούμε τις εφαρμογές της Google Docs, Google Sheets και Google Slides οι οποίες πλέον αποκτούν σημαντικές βελτιώσεις ενσωματώνοντας τεχνολογία machine intelligence για καλύτερη διαχείριση χρόνου και πιο γρήγορη αναζήτηση φακέλων που υπάρχουν αποθηκευμένοι στο Google Drive αλλά και καλύτερα αποτελέσματα στις αναζητήσεις προτάσεων για θέματα και εικόνες στο Google Docs ενώ το Google Calendar πλέον μπορεί να προγραμματίζει meetings που βολεύουν τα μέλη του τόσο στο στην ώρα όσο και στο μέρος που μπορεί να γίνουν.
Σύμφωνα με την Google, το G Suite και η τεχνολογία μηχανικής νοημοσύνης, θα αυξήσει την παραγωγικότητα των εργαζομένων αφού οι έρευνες έχουν δείξει ότι ο μέσος εργαζόμενος ξοδεύει κάθε εβδομάδα περίπου 3 ημέρες κανονικού χρόνου εργασίας σε συνηθισμένες διεργασίες όπως email, προγραμματισμό και παρουσίαση σε συνεδριάσεις και συλλογή πληροφοριών, επομένως, περισσεύουν μόλις 2 ημέρες εργασίας για την “πραγματική” δουλειά του.