Η Google όταν δημιούργησε το Google+ ήθελε να ανταγωνιστεί το Facebook πράγμα που τελικά δεν τα κατάφερε μιας και οι ενεργοί χρήστες του ήταν πάρα πολύ λίγοι σε σχέση με τους χρήστες της Google, με αποτέλεσμα η εταιρία πριν λίγο καιρό να ανακοινώσει ότι “σπάει” το Google+ σε τρεις επιμέρους υπηρεσίες.
Σύμφωνα με πρώην εργαζομένους της Google η αποτυχία του Google+ οφείλεται αρχικά στο γεγονός ότι η Google άργησε να εστιάσει στο mobile και δεν ήταν λίγοι αυτοί που πίστευαν ότι φτιάχτηκε κυρίως για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες της ίδιας της εταιρείας και όχι των χρηστών της.