Τα βίντεο στο Instagram αλλάζουν και αποκτούν μεγαλύτερη σημασία αλλά και μεγαλύτερη διάρκεια
Το Instagram πριν λίγο καιρό είχε ανακοινώσει ότι οι εταιρίες θα μπορούν να δημιουργού video τα οποία μπορούν να είναι μέχρι 60 δευτερόλεπτα για να προβάλλουν τα προϊόντα τους μέσα από τις διαφημίσεις του της υπηρεσίας.
Φαίνεται πως το Instagram βλέπει ότι η βίντεο κοινότητα των χρηστών του μεγαλώνει κι έτσι αποφάσισε να κάνει μερικές αλλαγές οι οποίες επιτρέπουν σε όλους τους χρήστες να ανεβάζουν βίντεο μέγιστης διάρκειας 60 δευτερολέπτων και όχι 15 όπως ίσχυε μέχρι σήμερα.
Με αυτό τον τρόπο το Instagram θέλει να δώσει ακόμα μεγαλύτερο βάρος στα βίντεο που ανεβάζουν οι χρήστες του στοχεύοντας σε ακόμα καλύτερο περιεχόμενο.
Οι αλλαγές αναμένεται να ξεκινήσουν από σήμερα σταδιακά σε όλους τους χρήστες