Τετάρτη, 4 Δεκ.
14oC Αθήνα

Στο Ιντερνετ η φιλία… πωλείται και αγοράζεται

Στο Ιντερνετ η φιλία… πωλείται και αγοράζεται

Λένε οτι η ευτυχία δεν αγοράζεται με το χρήμα. Για τους φίλους μας όμως, όμως, δεν φαίνεται να ισχύει το ίδιο.

Εάν αισθάνεστε μόνος στις διαδικτυακές περιηγήσεις και θλίβεστε επειδή έχετε λίγους φίλους στο Facebook, δεν έχετε παρά να αγοράσετε μερικούς…! 

Την εξωφρενική αυτή δυνατότητα παρέχει η αυστραλιανή εταιρεία Usocial, η οποία δέχεται παραγγελίες μέσω Ιντερνετ (www.usocial.net ) και στέλνει κατευθείαν τους φίλους που μόλις αγοράσατε στον λογαριασμό σας.

Στο Ιντερνετ τελικά και η φιλία… πωλείται και αγοράζεται

Με ποικιλία απο πακέτα που ξεκινούν από τους 1.000 φίλους και φτάνουν μέχρι και τα 10.000 άτομα, ο Λίον Χολ, ιδιοκτήτης της εταιρείας, εξηγεί πως κάθε φίλος που αγοράζετε σας φέρνει με τη σειρά του δικούς του γνωστούς, οπότε η πραγματική αξία της συναλλαγής είναι σημαντικά μεγαλύτερη.

Κάπως έτσι οι τιμές, οι οποίες ξεκινούν από τα 197 δολάρια και φτάνουν μέχρι τα 1.167, θα πρέπει να θεωρούνται εντός… λογικών πλαισίων, αφού μάλιστα για αγορές 5.000 φίλων και πάνω η εταιρεία παρέχει έκπτωση της τάξεως του 10%…

Με επιχειρηματική φιλοσοφία ο ιδρυτής του Usocial πουλά τα προσωπικά δεδομένα όποιυ είναι εγγεγραμένος στο Facebook χωρίς κανένα κόστος, ενώ προσφέρει κοινό σε επιχειρήσεις και άλλου είδους οργανισμούς που επιθυμούν να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις ιδέες τους μέσω του Facebook.

«Ξέρατε ότι πρόσφατα εκτιμήθηκε πως το Facebook αξίζει 16 δισεκατομμύρια δολάρια;» διαβάζει κανείς στην ιστοσελίδα του Usocial. «Γιατί μια διαδικτυακή κοινότητα έχει τόσο μεγάλη οικονομική αξία; Είναι απλό.Επειδή πρόκειται για ένα πεδίο μαζικής διαφήμισης» συνεχίζει το άρθρο, εξηγώντας με ποια λογική η εταιρεία αναλαμβάνει να μετατρέψει τους ανθρώπους σε εμπόρευμα.

To Usocial πουλά φίλους και για το Twitter, ενώ όλα δείχνουν πως σκοπεύει να αναπτύξει τις επικερδείς δραστηριότητές του.

Στην ιστοσελίδα του ειδική καταχώριση προαναγγέλλει πως σύντομα θα είναι διαθέσιμη και η πώληση φίλων που θα έχουν κατηγοριοποιηθεί σε ομάδες, με βάση τον τόπο διαμονής, τα ενδιαφέροντά τους και άλλα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, ώστε να εξυπηρετούνται στο βέλτιστο οι στόχοι του αγοραστή.

Τεχνολογία Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε