Παρασκευή, 26 Απρ.
16oC Αθήνα

Γιατί έγινε το τροχαίο στη ΛΕΑ που στοίχισε τη ζωή στον 59χρονο – Η ανάλυση εκπαιδευτή οδικής συμπεριφοράς

Γιατί έγινε το τροχαίο στη ΛΕΑ που στοίχισε τη ζωή στον 59χρονο – Η ανάλυση εκπαιδευτή οδικής συμπεριφοράς
ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ INTIME

Τα λάθη, τις παραλείψεις και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το τροχαίο δυστύχημα στο οποίο έχασε τη ζωή του ο 59χρονος άνδρας που είχε σταματήσει στη ΛΕΑ, αναλύει στο newsit.gr ο ειδικός Κωνσταντίνος Μαρκουίζος, εκπαιδευτής οδικής συμπεριφοράς.

Η τραγωδία σημειώθηκε στις 10:30 το πρωί της Πρωτομαγιάς, στο 297χλμ της εθνικής οδού, λίγο πριν τον κόμβο Μικροθηβών, στο ύψος του Αϊδινίου.
Ο 59χρονος οδηγός του Ford Focus σταμάτησε στη ΛΕΑ για να μιλήσει στο κινητό. Στο αυτοκίνητο βρίσκονταν εκείνος και η σύζυγός του.
Όπως καταγράφεται στο βίντεο, που έφερε στο φως της δημοσιότητας το LamiaReport.gr, ο 26χρονος από τη Φθιώτιδα με το λευκό Megane, ο οποίος δεν είχε δίπλωμα οδήγησης, αρχικά κινείται στη δεξιά λωρίδα και στη συνέχεια, άγνωστο γιατί, “φεύγει” από την πορεία του και κινείται προς τα δεξιά, πέφτοντας πάνω στο σταματημένο Ford Focus, σκοτώνοντας τον 59χρονο μπροστά στα μάτια της γυναίκας του.

Ο οδηγός του πίσω οχήματος, όπως υπογραμμίζει ο Κωνσταντίνος Μαρκουίζος, φαίνεται να είχε στραμμένη την προσοχή του κάπου αλλού και αυτό φαίνεται επειδή παρεκκλίνει προς τα δεξιά, ενώ ο δρόμος είναι άδειος και δεν πατάει φρένο.
Επίσης, σύμφωνα πάλι με τα όσα φαίνονται στο βίντεο, η ταχύτητα με την οποία κινούνταν ήταν μέσα στα επιτρεπτά όρια. Η σύγκρουση ήταν σφοδρή. Σύμφωνα με τον κ. Μαρκουίζο, υπήρχαν και κάποια πράγματα, τα οποία θα έπρεπε να είχε κάνει το θύμα. Αλλά όπως φαίνεται στο βίντεο και στην περίπτωση που είχε τοποθετήσει την σήμανση, δεν θα είχε αποφευχθεί η πρόσκρουση.

Οι περιπτώσεις που μπορούμε να σταματήσουμε στην ΛΕΑ, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει ο κ. Μαρκουίζος είναι “μόνο όταν υπάρχει βλάβη στο όχημα ή υπάρχει αδιαθεσία του οδηγού, λιποθυμία, γενικότερα κάποιο πρόβλημα υγείας, δηλαδή για έκτακτη ανάγκη και μόνο. Δεν σταματάμε, δηλαδή, για κανέναν άλλο λόγο και πρέπει οπωσδήποτε εφόσον έχουμε βλάβη ή αδιαθεσία, όποιος είναι μαζί μας να τοποθετήσει τουλάχιστον 100 μέτρα πίσω, να βάλει σήμανση, το τρίγωνο δηλαδή, προκειμένου να ειδοποιήσουμε τα αυτοκίνητα που ακολουθούν”.

Σχετικά τώρα με το αυτοκίνητο που οδηγούσε ο 26χρονος χωρίς δίπλωμα, “φαίνεται μέσα στο βίντεο ότι ο δρόμος είναι τελείως κενός και αυτό έχει αρχίσει και κλείνει προς την ΛΕΑ και μπαίνει στην ΛΕΑ και συγκρούεται με το σταθμευμένο αυτοκίνητο. Το αυτοκίνητο που συγκρούεται με το σταματημένο φαίνεται ότι δεν έχει δει καν τι γίνεται μπροστά του και πάει αφρενάριστο και σκάει πάνω του. Προφανώς κάτι κάνει ο οδηγός, δηλαδή εδώ θέλω να πω ότι εάν κινούμαστε με 100χλμ την ώρα και μιλήσουμε στο κινητό ή κοιτάξουμε κάτι ή κάνουμε κάποια άλλη δραστηριότητα, κάθε δευτερόλεπτο που περνάει, διανύουμε περίπου 30 με 40 μέτρα το δευτερόλεπτο. Αν κάποιος έχει κοιτάξει κάτι για 3 δευτερόλεπτα έχει κάνει 120 μέτρα χωρίς να κοιτάζει έξω.

Άρα φαίνεται ότι ο ένας έχει σταματήσει, δεν ξέρω για ποιον λόγο, εάν είχε βλάβη ή αδιαθεσία, καλώς σταμάτησε γιατί ήταν έκτακτη ανάγκη, αν σταμάτησε για τηλέφωνο κακώς σταμάτησε εκεί και ο από πίσω χωρίς να φρενάρει και χωρίς να βλέπει καν τι γίνεται μπροστά του πήγε και “έσκασε” πάνω του” επισημαίνει ο ειδικός.

Και συνεχίζει, “απ’ ότι φαίνεται στο βίντεο το λευκό Reunault Megane δεν έτρεχε με ιλιγγιώδη ταχύτητα, δεν μπορώ να έχω ακριβής εικόνα των χιλιομέτρων που πήγαινε, φαίνεται όμως ότι πήγαινε κοντά στα όρια. Η σύγκρουση ήταν πίσω αριστερά, ήταν πολύ σφοδρή η σύγκρουση, το αυτοκίνητο έχει λιώσει, μέχρι και οι πίσω επιβάτες δεν υπάρχουν, δηλαδή αν είχε και πίσω επιβάτες το σταματημένο Ford Focus του θύματος θα είχαν σκοτωθεί και αυτοί”.

Ο 26χρονος οδηγός του Renault Megane συνελήφθη με την κατηγορία της ανθρωποκτονίας από αμέλεια. Του πήραν επίσης αίμα για να διαπιστωθεί εάν οδηγούσε υπό την επήρεια αλκοόλ ή άλλων ουσιών.

 

 

 

 

Τοπικά Νέα Τελευταίες ειδήσεις