Χωρίς κατηγορία

Γιατί όταν πεθαίνει κάποιος φοράμε μαύρα;

Τον 19ο αιώνα μια χήρα αναμενόταν να φοράει βαριά μαύρα ρούχα και πέπλα για τουλάχιστον δύο χρόνια μετά το θάνατο του συζύγου της και ν’ αποφεύγει όλες τις κοινωνικές εκδηλώσεις.
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ακόμα και σήμερα υπάρχουν δοξασίες που «υπαγορεύουν» οι χήρες να μην αναμιγνύονται στην παρασκευή των γλυκισμάτων του γάμου καθώς και στα προικιά.

Και αν μπει στο σπίτι χήρα την πρώτη του μήνα θεωρείται γρουσουζιά.

Γίνεται εύκολα κατανοητό ότι τα μαύρα έχουν μείνει από την παράδοσή μας και συνεχίζουμε να τα φοράμε τιμής ένεκεν για τον νεκρό μας, είναι ένας φόρος τιμής για την μνήμη του…

Διαβάστε αναλυτικά στο dogma.gr

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Χωρίς κατηγορία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Χωρίς κατηγορία: Περισσότερα άρθρα